• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-21 18:57:51 följande:
    Inte vart där över jul.. Men köp dig en fjällräven jacka och ett par täckisar  
    Tack är ju en gnällfis när det gäller kylan & jag vill inte gå en vecka & gnälla. Tror min odd molly jacka blir alldeles för kall där.
  • FlowerPowerMama
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-21 19:16:44 följande:
    De har jag inte råd med Är ikea handukar ok då? Jag tycker dom känns så tunna..
    Hemtex och Jysk köper jag på, Coop har också fina.
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • RååSa BuBBlan

Det va snabbt avklarat

Han fick straff handla idag {#lang_emotions_djavulsk}...  Åker man och handlar en dockningsstation till telefonen istället för att storhandla en söndag så får man ta de sen

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2009-10-21 19:17:07 följande:
    Jag har aldrig haft den, så måste varit hilla. Gillar inte volangerna. Men har en röd utan volanger i velour
    å ´vi gillar volangerne, typiskt ju...
    080826 - Puma Teolin
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2009-10-21 18:01:13 följande:
    Håller inte riktigt med Tycker de nya mini apple är olika mot de andra. Mycket mörkare blå ju Och den med lila och orange är ju bara så läcker. Däremot så tycker ajg inte att det randiga var nåt. Tycker det lila ränderna på minde väldigt mycket om rosa/bå som var för några år sen och de oranga och rila randiga gillade jag inte alls. Det jag inte gillade med molo denna sesongen är att mycket är dova tråkiga färger "duckar" uton lila stjärnor då kanske hi hi. + att jag köpte mycket men tröttnade sjukt snabbt. Brukar ibnte hända mig med molo
    akta dig för att säga så om Molo! {#lang_emotions_ghost} Fast inte ens jag har köpt allt denna säsong.. och då har jag ändå 2 pojkar. Mkt till pojkar i år - kul!   vissa plagg är bland de snyggaste, bl a tåg och svartvitt, de svarta stjärnorna är kalasfina i färgerna tycker jag. Men jag vill ha mkt på rea också.

Ja lila miniapple är mörkare, ser snyggare ut men den är ändå - lila. kom med något nytt t ex  - rött?
    stolt mamma till Damien (070913) och Adrian (091016)
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-21 19:19:53 följande:
    Får nog ta en vända till jysk i morgon, de har vi ju här i byn. Jag vill ha ordentliga handukar men samtidigt kunna byta färg ofta = billiga Fick vi veta så långt innan alltså... WOW, då BORDE vi ju få info snart!
     fina och hyfsat billiga
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-21 19:21:00 följande:
    haha ok sist bunkrade jag på hemtex rea. dom har fin kvalitet på sina handdukar! sen måste jag faktiskt tipsa om coops!! hehe lite snabbt ja barnens gaderober är INTE tomma, men jag kan inte välja ut nått att sälja så mycket fint ju men ett par saker kunde jag välja bort så det blir en liten t runda ikväll
    Här blev det helt öde i skåpet efter tillväxt spurten, allt i 92 åker ju, förutom några brallor då..

Oooo.. T runda {#lang_emotions_dreamer} Nåt i vår smak månne?
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-21 19:23:28 följande:
    Tack är ju en gnällfis när det gäller kylan & jag vill inte gå en vecka & gnälla. Tror min odd molly jacka blir alldeles för kall där.
    Å men i en Fjällis fryser du inte

Sen när du lessnat på den kan du hojta... Har en dotter som drömmer sig blå om en sån {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-21 19:27:21 följande:
    Här blev det helt öde i skåpet efter tillväxt spurten, allt i 92 åker ju, förutom några brallor då.. Oooo.. T runda  Nåt i vår smak månne?
    hmm nja tror inte det
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Damien och Adrian

fixa mig stor molorea någon, jag får ju shopoholicskakningar i köpfingrarna! Jag måste ha rea nuuuuuuuu!! {#lang_emotions_money_mouth}

stolt mamma till Damien (070913) och Adrian (091016)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15