Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ängeln83 skrev 2009-10-26 10:13:07 följande:
    Ah, hon är grymt lik Liam, speciellt när Liam var i samma ålder.
    jaaa jag tyckte väl det! så himla gosig lukta på henne lite från mig
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-26 10:13:36 följande:
    Oj...min bank tar 30kr för internationell betalning och 10kr för att motta...vilken skillnad!!Det är hon som säger att hon vill skicka och hon säger att hon står för risken...men det handlar liksom om 700kr
    oj shit!! ja men vill hon stå för risken så får hon ju göra det. annars kan hon ju skicka pengarna rek så vet hon att de kommer fram. det kostar väl typ 50kr där med.
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-26 10:20:13 följande:
    ja det får hon göra då tycker jag...för även om hon står för risken så tror jag ju att hon blir sur om de försvinner...o här har ju försvunnit mycket på sistonde så posten litar jag INTE på just nu! Mina fina aquaflowers från trendsales har fått kvitto från säljaren där det står att hon skickat brev 168gram till Sverige den 29 september men vart brevet tagit vägen det är en gåta
    men fy vad trist vad var det för nån aquaflower??

säg åt henne att skicka rek!
  • Buttelina
    saturnina skrev 2009-10-26 10:21:07 följande:
    Trist ja! Men roliga pengar att shoppa för!
    så sant så
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-26 10:32:30 följande:
    kortärmad tröja i 86 (tänkte jag sälja då) + byxor 92, jag som letat som en galning efter dom byxorna o jag betalade MYCKET för det setet Hade hon inte haft kvitto hade jag ju trott att hon lurat mig men kvittot verkar ju stämma liksom...så posten måste ha slarvat bort det, första gången jag blir av med något från trendsales
    åhh byxor i 92 också GUD vad trist förstår att du känner dig ledsen.
    jag fattar inte vart det tar vägen??!! här har ju försvunnit en del med men ALLT jag skickat till andra har kommit fram dock. men allt har inte kommit fram till mig
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-26 10:34:11 följande:
    hon har förresten erbjudit sig att betala tillbaka...men det känns bara inte rätt ju. Det var ju på min risk det skickades oförsäkrat så det ska ju inte hon stå för...eller är jag för snäll nu?? Handlar om ca.350sek.
    ja nä jag hade stått för det. hon verkar ju vara ärlig
  • Buttelina
    saturnina skrev 2009-10-26 10:38:09 följande:
    Har lagt in en Mala-tröja i bt. Köpte den till storasyster, men lillebror ska ta över. Han verkar tycka den är för tjejig, är den det?
    haha näää verklgen inte
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-26 10:42:59 följande:
    det har försvunnit ett par paket jag skickat med...men de har jag stått för, har ändå handlat om struntsummor. Eller ett T-paket har jag inte stått för då jag fått dåliga vibbar av mejlkontakten...man kan ju liksom läsa lite mellan raderna ibland...och hon hade en hel del negativa sen innan den köparen så då litar jag helt enkelt inte på att hon inte fått dressen.... Jo hon verkar ju det, och jag vill gärna handla av henne igen då hon har mer fint. Känns som att hon kanske inte vågar göra mer affärer med mig om hon betalar tillbaka...
    ja shoppa mer av henne istället
    Pepper79 skrev 2009-10-26 10:52:52 följande:
    Liten OT fråga. Men kan man använda 25% kupongen på ett helt köp flera ggr på Lindex? Om man skrivit ut fler kuponger..Ni brukar ju veta det mesta här
    man får eg inte men visst funkar det
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-26 10:50:03 följande:
    kikar in i mellan skolarbetet...händer det något kul här?
    hej gumman

vad pluggar du?
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-10-26 13:11:53 följande:
    Jag fick mailet 7/5 i våras    Var det inte så att vi hade lite inside information i våras och att det var därför vi visste det tidigare
    BEKLAGAR missfallet gumman {#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15