Inlägg från: SmillaMilla
|
-
-
Snälla svara snabbt!
Är det röda eller rosa kantband på denna?
www.luckylittleme.se/product.asp&attrib=1&attrib1=20428 -
NEJ! Snälla låt det vara röda!Everlonn skrev 2009-11-25 10:48:26 följande:Rosa är jag 99% säker på -
Men ser nu att det står hallonröda kanter. Måste väll funka till anton?Everlonn skrev 2009-11-25 10:48:26 följande:Rosa är jag 99% säker på -
ha ha kan o kan, men är man 6 år så vill man inte ha rosa.Everlonn skrev 2009-11-25 10:55:25 följande:Men hallonlurven ser väldans rosa ut tycker jag... Men Anton kan väl ha rosa kanter, det gör väl inget?Tack. då struntar jag i den.FlowerPowerMama skrev 2009-11-25 11:06:24 följande:Mörkrosa. Var tvungen att kolla på lurven här hemma. -
Nej men oj! Hoppas nu att lillebror hålls inne ett par veckor till.Tjollabolla skrev 2009-11-25 13:34:24 följande:Hej flickor! Fick sms från Liljan. Hon hade inte öppnats ngt mer, men tappen hade blivit 2 cm kortare på bara några dagar. Hon är inlaggd och beordrad sängläge och har fått spruta för att skynda på mognaden och Lillens lungor....
Hälsa henne! -
Alltså nu börjar jag tröttna rejält på annorlunda små!
Gahhhhh! -
Skickade in en lurv för många veckor sedan för att de ville se den innan den reklamerades, först fick jag inget svar på mina meil på över två veckor. Nu påstår de att den inte kommit. Tur för mig att jag skickade den rekomenderat, trots att de inte ville det. Och nu har de slutat svara på meil igen.Stormis skrev 2009-11-25 17:17:26 följande:Smilla: Vad nu då? -
mysko? Dålig servis kallar jag det snarare.Fantastiska Skatt skrev 2009-11-25 17:43:00 följande:HörreButteBusSöt -
Ja men visst är det konstigt. Har också haft jättebra kontakt med dem tidigare, kan inte förstå att de krånglar så nu. Lurven var ju en uppenbar reklamation.Stormis skrev 2009-11-25 18:02:56 följande:Men vad trist. De två ggr jag har handlat där har de varit supergulliga, men sånt här är ju verkligen trist att höra. Pratade precis med Smultron som varit inne i lokala butiken. LURVAR hade anlänt!!! Mörkblå med lime Rosa med lila Grå med rosa Grå med blå Grön med blå Hon kan nog redogöra mer, men i lag var de ganska lika de i våras med undatag av den förstnämnda .
Råsa med lila låter vädligt bra. Även mörkblå med lime.