• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-17 20:00:40 följande:
    Ja du har inte varit med innan väl? Isf är det dags! Varmvatten fick vi efter någon vecka. Toa inne efter 13 månader och dusch efter fem år. Det låter helt galet, men funkade helt ok. Livet är ju inte alltid enkelt. MAn få se till ha kul ändå. Var lite kallt att springa ut till utedasset mitt i natten på vintern i nattshorts jacka och stövlar. Vilka minnen
    Nej jag har ju inte det. Skulle så himla gärna vilja åka och tokshoppa och framförallt vore det så himla kul att träffa alla galna shoppingmammor!
    Hoppas att jag snart får med mig mannen om en bebis till så kan jag fynda en massa bebissuits..

Kan tänka mig att det är mkt minnen.. Jag är imponerad, utedass är inte min grej framförallt inte på natten och inte på vintern..
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi
    Everlonn skrev 2009-10-17 20:17:36 följande:
    Klart att hon behöver den gröna! Den är så härligt grön! Tror att hon kommer passar så himla bra i den! Vad har ni för andra overaller?
  • Preggi
    Everlonn skrev 2009-10-17 20:48:14 följande:
    Regnbåge-07 och lila idaT med igelkottar Så med den gröna har jag alla mina drömoveraller
    Vilken härlig overallsamling..
    Jag är helt kär i matildas lila MAT jacka.. Måste nog ha en sån till P med, men det får vänta lite för P har 2 vinterjackor redan..
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2009-10-18 20:13:58 följande:
    denna tråden el bildtråden? är den kvar ?
    Hej!
    Hur är det med er?
    Den finns i denna tråden..
  • Preggi
    Helle skrev 2009-10-18 20:18:58 följande:
    God kväll försökte kika in till dig men det gick inte. Får jag det?
    Hej hej, nu kan du komma in..
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2009-10-18 20:25:22 följande:
    Urgullig!!!!! Åhh längtar som en tok nu... så söt och stooooooort grattis till er & storebror Liam :) Preggi :) Hejsan jo här är det bara bra hur är det själva ?
    Kul att se här dig här i tråden.. Det är bra med oss.
    När är det dax?
  • Preggi
    Helle skrev 2009-10-18 20:32:36 följande:
    Tack, ville in och spana på dina sötisar och alla fina kläder. Och se hur gamla de är
    Tack för besöket..
    P är född i juli 05 och M i Nov 06
    Hur gamla är dina små sötisar?
  • Preggi
    lillronya skrev 2009-10-18 20:39:04 följande:
    Den är fin!!!
    Jag tror det måste ha varit -07. Det året det var starka färger. Vår ärtgröna är i strl 92 och den sitter bra på M som har 98 och 104 på andra kläder.
  • Preggi
    lillronya skrev 2009-10-18 20:41:37 följande:
    Ja jag hade det för mej.
    Jag gillade verkligen den säsongens overaller. Vi har en knallrosa i strl 98 som väntar på M om hon växer ur 92an.
    Jag har köpt en blå till P i år, vet inte om jag är så nöjd med den färgen på P.
    Undrar om jag ska sälja den och köpa en annan?{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15