Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-10-09 15:41:56 följande:
    Å sååå söt!!!
    Jag smygfilmade Ser hon att jag tittar på henne eller tar fram kameran när hon sitter så där så blir hon helt tyst! Men nu var hon helt inne i leken så hon märkte inte mobilen
  • Zvartaliljan
    LA Woman skrev 2009-10-09 15:44:57 följande:
    Så söt!!  Felicia har suttit helt stilla och lyssnat på Maia och upprepat typ allt hon sa
    Haha, ja Felicia var ju tydligen på en båt i Maias saga eller hur det nu var Det är verkligen roligt o lyssna på henne när hon läser för sig själv...då märker man vilka intryck hon tagit liksom o hur mycket av det som händer som hon minns
  • Zvartaliljan
    LA Woman skrev 2009-10-09 15:54:44 följande:
    Haha, ja skitgulligt Tror det var nån anka som hette Felicia som var på en båt om jag inte hörde fel, lite svårt när min Felicia pratade hela tiden också
    Ja nåt sånt var det Sen fanns där tydligen en ekorre som åt köttbullar
    Boken hon läser handlar förresten om en kanin
  • Zvartaliljan
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-09 16:29:15 följande:
    Vilken härlig snöbild i BT! Fast snön får gärna stanna där så att jag slipper ha hit den, jag kollar helst på bilder på snö.
    Maia såg den o sprang o hämtade sin regnbågsoverall o sa att hon ville ut o åka pulka ehh...liite väl varmt här för det kanske {#lang_emotions_dreamer} 10+
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-10-09 16:32:48 följande:
    Vilken härlig shopping vännen klänningen till maia var ju gudomligNu är det snart dax att träffas
    Ja visst var den söt på henne {#lang_emotions_laughing} Lite somrig kanske men med ett par leggings till och en kofta så kan hon nog ha den på kusinens kalas om 2 veckor

Ja det ska bli sååå kul o ses på tisdag! *längtar*
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-10-09 16:40:19 följande:
    ja säkert jag lääääängtar ocksåHur går det med svanskotan???
    Den är faktiskt lite bättre så jag kunnat sitta lite Men sen gör den ju ont efter jag gjort det förstås, men ändå en stor skillnad mot bara en vecka sen.
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-10-09 16:48:31 följande:
    god eftermiddag =): idag kom den finaste posten på länge : EN FIN KANINSUIT med lappar kvar till maxen =) LÖÖÖÖÖWE liljan: babyshopen hade inte öppet idag =)..... det var en person som ringde till dem som ägde det å antagligen så måste konkursförvaltaren var på plats samtidigt...å det verkar som det blir imorn.... ska köra upp i ikväll å se om det finns ngn lapp annar s så åker ja dit vid kl 10.00 imorn eller ja strax innan..för de har öppnat kl 10.00 innan på lör=).. så vi hoppas på det bästa=) nästa vecka bör mina fina puzzleset dyka upp till maxen i stl 86byxan å bodyn =)ska paka in det å ge som en present till han =)
    Åhh men ring imorgon då så kanske vi tar en tripp dit om Felipe vill

Fin present Maxen ska få och skönt att suiten äntligen kom! Mitt aquaflower har inte dykt upp än Vad är detta, inget av alla paketen till mig har försvunnit på nästan ett år som vi bott här o nu så först hummeloverallen o nu ett paket från ts {#lang_emotions_cry}
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-10-09 17:04:35 följande:
    wee har redan fått en auktion på köp nu =) såld..... Liljan man kanske borde inhandlat fler pop overaller i kosta =D...när ja ändå ska dit på sön lr så=)
    var det en sån du sålde? Ja jag stod ju o höll i en lila fin men tänkte att Maia har väl tillräckligt med overaller nu
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-10-11 10:05:51 följande:
    butte: gud va söt kissekatt..är det en raggdoll det där=)..det liknar en sån... hmm liljan har inte hörts av än.. bara hon e ok efter igår.....kan ju inte messa henne då en viss liten donna tyckte att sin mammas telefon skulle bada itoaletten =S
    Godmorgon. Mammas sim-kort sitter just nu i en gammal skittelefon som inte ens kan läsa sms {#lang_emotions_throwup}

har hållt på med hårtorken hela kvällen igår o nu ligger alla delar här o luftar sig...ska låta den va några dagar, håll tummarna att den funkar sen!!
    JÄKLA SKITUNGE (/&%¤#(/)&/%(&)/=)(?=

Hon är hos mormor nu förresten...hon skulle bestämt med henne hem igårkväll o efter den dagen så säger jag inte nej åt att bli av med henne en dag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15