Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Greksmurfen skrev 2009-10-08 20:32:44 följande:
    inhandlade 6 st mössor nu till höst/vinter till maxen Pop..sedan ett s utgulligt set i frotte från lundemyr of weden å en likadan till mej i svart=)...hmmm kommer inte ihåg liljans fynd ...men den fina filten var ju faktiskt ett fynd...
    åh vad härligt

liljan vad är det för omtalad filt {#lang_emotions_dreamer}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-10-08 20:40:34 följande:
    Hej i tråden!Hemma efter en tuff arbetsdag på gekås som var överfullt med folk.Snacka om besvikelse, med då.Hade ordnat med att mamma skulle ta barnen till fotografering. Noga instruerat mannen om kläder och hår osv.Mannen klär lydigt barnen och fixar i ordning de och sätter de i soffan för att invänta mormor.När mormor kommer fem minuter senare så tvärsover barnen i soffan och vill inte vakna. Inga foton för oss, inte....
    åhh men gud vad trist
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-08 20:49:47 följande:
    En vit stickad Ralph lauren i 100% Cashmere till bebisen 799kr...och det var med 70% rabatt Köpte en massa mössor, ullunderställ till både Maia o bebben. Bl.a en rånarluva i ull som blir perfekt under Molos tunna rånarluvor de riktigt kalla dagarna varsin ulltröja till mig o sambon också. Ullstrumpor, inneskor m.m ordinarie priset på allt jag handlade låg på ca.7000:-...jag gav 2400!Finaste efter filten var nog Caterpillar-kängorna till Maia 700kr - 70% rabatt. Maia blev jätteglad för dom
    oj jisses det var en dyr filt

fiina fynd!!
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-08 20:55:06 följande:
    Ja men den är bara SÅÅÅÅ gosig!! och håller ju helt klart bebben varm i vinter Ganska stor är den och tjock. Maia blev helt till sig och sover med den just nu så det lär väl bli slagsmål om den när bebisen kommer då Ja otroligt men nu har jag en hel kasse här med po.p-kläder, brukar ju aldrig handla där men när det är 50-70% på outlet så var det helt ok Ull-understället och rånarluvan ska åka direkt till dagis imorgon. Såå mysigt.
    åhh handlade ni på pop också??

maia är för rolig med sina filtar

förresten såg du när jag skrev om snigeltröjan från ts?? den kom idag {#lang_emotions_surprised}
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-10-08 20:57:33 följande:
    Hej tjejer!Nu måste ni kolla in på www.smatting.se Svea gör reklam för plastisock tröja, leggins och kjol. Riktigt fina kläder
    åhh så söt
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-08 21:02:12 följande:
    Nä vi var på Kosta Outlet, allt i en o samma affär Jag har aldrig varit där förut men har bott nära hela livet Fattar inte varför jag aldrig tagit mig dit!!!Vad härligt att den kom så snabbt så hon får sin födelsedagspresent Jag råkade nämna det för säljaren att den var till ett födelsedagsbarn så snabb leverans var önskvärd
    ahaaa du bor nära och har aldrig varit där?? {#lang_emotions_surprised}

vad du är suupersnäll jag har slagit in den till henne, ska ta bilder imorgon när hon öppnar den! go du är
    Greksmurfen skrev 2009-10-08 21:02:19 följande:
    kosta outlet är ju pops störtsa outlet av pop kläder=)....
    visste inte att ni varit där i krokarna
    melizza skrev 2009-10-08 21:07:54 följande:
    Butte: blir lite nyfiken men vad är det för snigeltröja ni pratar om.....vill se
    småfolk lila med sniglar på, gula kantband. kan inte ta bild nu för den ligger inpackad sååå himla underbart fiiiin
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-10-09 08:37:36 följande:
    tack!! Gomorron
    ville inte du ha hummeljackan?? minpluddevutt har 30%
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-10-09 08:41:45 följande:
    igen? *rusar dit*
    jepp kod "ute"
  • Buttelina
    Helle skrev 2009-10-09 08:33:02 följande:
    God morgon.Nu börjar det kännas att jag har varit ensam i veckan. Gustav tycker återigen att tjugo över fem är en bra tid att vakna. Liite tidigt för mig. Idag hoppas jag på lite paket, mössa, T tröja från Butte, böcker. Hmm var det något mer
    meeeen fick du inte den igår???!! såg att det trillat in en massa omdeömen igår.. så jag vet att flera fick! irriterande att det ibland tar 2 dagar!
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-10-09 08:45:27 följande:
    ååå ska jag ta en rosa eller svart??? *beslutsångest*ska jag ta 104 eller 110???
    110 hmm svart är snygg {#lang_emotions_dreamer} praktiskt till tusan med
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15