Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-10-10 22:47:50 följande:
    Det är sant, det gör jag ju faktiskt till viss del. Ja det blir hon! Å den är så fiiin!!!JAg köpte 98 till A som är 90 cm.
    Åh, den är såååå fin!! Då blir nog 98 bra till Ella också, men jag får nog fundera på om jag har råd med det först
    Varför kan man inte få reda på om det blir molosalg eller inte
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Hej på er, vad händer här idag då?

Urgullig katt Butte, förstår att hon blev lycklig
    Har en kompis som föder upp ragdoll och vi brukar passa på att gosa med kattungar när hon har det hemma

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-10-11 20:56:29 följande:
    Blä det gick inget vidare med prolistern. Skulle ju ladda upp den med tre minuters mellanrum, nu slutar ju en massa samtidigt oc flera har inte kommit upp.
    VA??? Säljer du de rosarandiga leggingsen
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-10-11 21:20:21 följande:
    Svea växer så det knakar
    Oj, har hon redan växt ur dem. Ja, inte så konstigt visserligen, Ella har ju 98 i sina och de är inte stora
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-10-11 21:27:51 följande:
    Ja tyvärr. Hon är ju ändå 90 lång nu. Så alla kläder i 92 börjar bli litet.
    Är både kul och lite jobbigt när de växer fort. Kul att man måste shoppa nya kläder, men lite jobbigt att skilja sig från vissa gamla favoriter
    Vi har ju med haft rejäl rensning på sista tiden, måste ut med lite på T till nu i veckan
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-10-11 21:31:44 följande:
    ja visst är det kul att köpa kläder, men nu har hon verkligen gjort ett skutt. Och jag som inte har någon växarlåda. Måste ju börja köpa massa kläder i 98. Men 98 då är man ju stor ju
    Ja, då är man stor
    Ella använder nästan bara 98 nu, det som gör lite ont är att babyklänningarna i 92 snart är för korta i ärmarna
  • Busbellan

Skit också, jag som ville ha den lila hoodklänningen från NS, så fanns det ingen i rätt storlek på busloppan

• Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 15:01:56 följande:
    *lycklig och lättad* Hej tjejer!!!
    Åh har det löst sig? *hoppas* Kram!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15