Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Greksmurfen skrev 2009-10-11 12:05:02 följande:
    =).. ja tittade på den ett tag den va fin =)... fanns ngn quinny liggdel med men vet inte om den matchar på buzzen=).. den var i röd svart metallic liknande ..mkt fin =) skulle nog kostat typ 1500kr lr ngt igår=)
    stort grattis =)...
    nähe nu bär det av hem till mammsen.. måste se hennes fynd hahaha....å självklart provköra buggan =).....

hoppas på att få maxens puzzle molo kommande vecka =)...har inte fått ngn mail att hon har fått betalningen än.....så ja hoppas på det bästa....=)... hmm sen ska man hålla sig å ta på han det... han fyller om ca 2 v.. så har lovat mej det att vänta tills dess =P....
  • Greksmurfen

LILJAN : GUD VA SKOJ =) stort grattis =)... hehe vad ska du nu göra med alla tjejgrejer hahahaha....nu få du hamstra lite killsaker =)

• Greksmurfen

go kväll tjtjer =)..idag har ja fyndat på 90% weeeeeee

mitt gick på 2000 kr skulle gått på 20 000 =) det kallar jag rabtt...blev allt möjligt så imorn blir det tradera för att finansiera alla köp hahaha

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-14 22:12:43 följande:
    men gaah, verkar som jag skulle åkt idag med då ju!! Fanns det mycket kvar? Vad köpte du?
    vtrodde inte du ville komma upp en g¨ng till =( annars hade ja ju messat....

fanns en hel del, men det blev snabbt utplockat... men tog en syskonsists till P&T för 70 kr =D...
    massa nappar, lite kläder, leksaker

EN UNDERBAR juniorsäng för 300kr =O........ åe nspjälsäng till baby upp till 5mån så fin för 120 kr..... ja en hel del möbler blev det å det fanns en del möbler kvar nu när vi gick med...

mamma råkade f¨å mina grejer i sin bil ska packa upp imorn å ut på T =)..m¨åst eju finansiera det... just ja buggaboo 4 klädslar, vinterhjul, åkbrädan, bbabyskydd fästerna...

hmm ja det va lite =)
  • Greksmurfen

lj2 hur är det med sjuklingen ????synd att du inte såg smset tidigare iof hade det kanske varit svårt å åka om ens barn e sjukt=S.....

• Greksmurfen
    LJ2 skrev 2009-10-14 23:02:31 följande:
    felicia hade ju 38,9 igår.. o feber idag, men inte lika mycket.. så kommer nog va feberfri i morgon.. *hoppas* hon brukar bara ha 1-2 dagar hög feber, sen e det bra.. P jobbade ju med.. såg messet typ fem halv sex.. precis när jag skulle sätta de 2 små i badet.. så ensam med 3 barn.. hade jag vetat tidigare kunde mamma tagit dom en stund ju o jag shoppat.. =((( ingen mer dag de kommer va nu va? *hoppas* vill vill ha säng med..! vi ska ju byta max säng snart.. julia e ju 1½ så hon ska ha hans växasäng när hon klättrar ur, o han ny.. så typiskt.. =(( värt o åka de milen för de möblerna.. !
    pling i inboxen =)
  • Greksmurfen

hej hej... pust s å mkt grejer å röja undan å plocka undan efter 90% rean igår=)..... nu bär det hemm till mammsen å lagra grejer =P.. samt kolla in vilka möbler vi inhandlat =)

lj2 ska kolla vilka färger å varianter vi fått tag på.... var visst en hel del kartonger....

• Greksmurfen
    mortillsju skrev 2009-10-15 21:19:29 följande:
    Lilla S har precis kräkts , hon gör det av hög feber. Jag funderar på om jag vågar ge henne mer febernedsättande
    när fick hon sist??..
    du har inte ipren hemma???
    det bästa är att varva ipren med alvedon/panodil då ipren har 6tim varaktighet.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15