Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Gokväll i tråden, tar en paus i all godis tillverkning för att kika in hos er och Ugly Betty

Vill ha en säck med Molosar av tomten i år
  • ChokladMoshin
    nikki2006 skrev 2009-12-22 20:03:15 följande:
    Jag väntar tills efter jul för jag har ju inga pengar så det är kanske att hoppas på för mycket att tro att andra har det hi hi
    Samma här, väntar till februari eller mars
  • ChokladMoshin
    nikki2006 skrev 2009-12-22 20:08:14 följande:
    Tror jag börjar i januari men väntar tills bb eller lön. Har så mycket som skall ut så jag får nog lägga ut båda jan feb och eventuellt mars hi hi.Har du mycket som ligger???
    Har himla massa, men allt är sommar kläder. Och det känns liite tidigt i JAnuari.
  • ChokladMoshin

Ingen som vet om det är rabatt på Molo Prespring nånstans, för visst var det det i en affär nyligen?

• ChokladMoshin
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-22 20:28:19 följande:
    Den är verkligen superfin den suiten!! Supergirly och ursöt!!
    Hoppas på en somrig babyklänning i det printet, eller en kortärmad och kortbent suit
  • ChokladMoshin
    söta kråkan skrev 2009-12-22 20:50:05 följande:
    Heeeeej gumman! Allt bra?
    Oförskämt  bra faktiskt
    Själv då`?
  • ChokladMoshin
    Milliz skrev 2009-12-22 21:01:23 följande:
    Jag har också mest sommarkläder, men en del långärmat från den här hösten som är urväxt har jag också.. Skulle ni spara det till nästa höst eller lägga ut det någon gång efter jul? Jag funderar på om man kanske får bättre för höstens kläder nästa höst? Fast dit är det ju länge..
    Jag spar det till nästa höst.
  • ChokladMoshin
    Milliz skrev 2009-12-22 21:22:04 följande:
    Jag funderar också på att göra det. Man får nog bättre för det då tror jag.
    Tror jag med, plus att jag själv köper inte långärmat nu, väntar bara på alla sommarkläder. Då tror jag automatiskt att alla andra gör så med
  • ChokladMoshin
    Milliz skrev 2009-12-22 21:33:28 följande:
    Ok, jag kanske inte behöver vänta tills mars då iaf. Men jag vågar inte lägga ut något nu, jag hade en katastrofalt dålig runda för några veckor sen så jag väntar ett tag till tror jag. Jag köper långärmat fast då i ljusa våriga färger, mörka höstfärger köper jag inte nu..
    Dessvärre så används långärmat inte spec. mycket här hemma.
    Smultronbullen skrev 2009-12-22 21:36:27 följande:
    Frågar här också, bland danskexperterna :) Småfolks påslakan, hur är de i kvalité? Mjuka, hårda, tunna, tjocka?
    Ingen aning, visste inte ens att dom gör sängkläder
  • ChokladMoshin
    Damien och Adrian skrev 2009-12-22 21:47:20 följande:
    jag lägger ut kortärmat med - jag använder det året runt på mina barn, så fler kanske gör det - el bunkrar för sommaren haha! Men visst, det kanske är bättre i jan?
    Använder också kortärmat året runt, men tycker man får så dåligt för det under höst/vinter att jag brukar vänta till feb/mars.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15