solouniko skrev 2009-12-15 22:00:50 följande:
Åh vad skönt att vara klar med klapparna. Det är INTE jag! Och jag lär väl springa och trängas på stan den 23e med alla andra Idag fick vi iallafall korten på Milla som vi ska ge bort i julklapp till mormor/farmor osv. Ett steg närmare iallafall
Just ja, korten har vi inte fått ännu men vi har köpt ramar iaf så jag räknar det som klart. Fotografen har lovat att vi ska få dem innan jul så det är bäst att han håller det! Jag var själv med barnen till Luleå idag så jag tänkte väl att det inte skulle gå sådär jättebra. Barnen brukar ju ha en tendens att sitta och slå varandra och sparka på varandra i vagnen, men det gick faktiskt jättebra de var så snälla

Fantastiska Skatt skrev 2009-12-15 22:01:06 följande:
Janäe min är knappt 3 men han har äldre kusiner De har liksom önskat sig pengar i typ fem år nu och det börjar bli liiite tråkigt att ge varje födelsedag, jul, konfirmation osv Vill ge NÅGOT. Har fått kläm på hans klädstil
iaf så en tuff tröja har det blivit så ska jag hitta ngt mer. Ingen fara! Klart jag gör
Ja pengar känns ju ofta lite tråkigt fast i den åldern kanske det är bäst.. Mina barn har inga kusiner ännu så det behöver vi inte fundera på än

Fast till nästa jul finns det nog kusiner