• Milliz

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Fantastiska Skatt skrev 2009-12-15 21:49:50 följande:
    Gud va skönt! Jag har en sån där enkel (NOT) tonårsgrabb kvar att handla till - sparat det värsta till sist
    Det kan inte vara lätt. De är ju väldigt kräsna i den åldern. Min äldsta är ju bara två år så det är ju inte så svårt då
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-12-15 22:00:50 följande:
    Åh vad skönt att vara klar med klapparna. Det är INTE jag! Och jag lär väl springa och trängas på stan den 23e med alla andra Idag fick vi iallafall korten på Milla som vi ska ge bort i julklapp till mormor/farmor osv. Ett steg närmare iallafall
    Just ja, korten har vi inte fått ännu men vi har köpt ramar iaf så jag räknar det som klart. Fotografen har lovat att vi ska få dem innan jul så det är bäst att han håller det! Jag var själv med barnen till Luleå idag så jag tänkte väl att det inte skulle gå sådär jättebra. Barnen brukar ju ha en tendens att sitta och slå varandra och sparka på varandra i vagnen, men det gick faktiskt jättebra de var så snälla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-15 22:01:06 följande:
    Janäe min är knappt 3 men han har äldre kusiner De har liksom önskat sig pengar i typ fem år nu och det börjar bli liiite tråkigt att ge varje födelsedag, jul, konfirmation osv Vill ge NÅGOT. Har fått kläm på hans klädstil iaf så en tuff tröja har det blivit så ska jag hitta ngt mer. Ingen fara! Klart jag gör
    Ja pengar känns ju ofta lite tråkigt fast i den åldern kanske det är bäst.. Mina barn har inga kusiner ännu så det behöver vi inte fundera på än Fast till nästa jul finns det nog kusiner
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Busbellan skrev 2009-12-15 22:03:33 följande:
    Go kväll, vad händer här då??Idag fick jag underbar post, röd småfolksfleece och grön moloklänning med sländluva.Tack Malou för klänningen!!!
    Fint! Jag är så sugen på småfollksfleecar men jag tror att det år vänta lite.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-12-15 22:11:31 följande:
    Ja men då är det ju nästan klart iallafall! Undra om jag ska köra på vita ramar bara? Svårt när man ska ge till äldre också.. Våran fotograf åker till Afrika imorgon så hon var verkligen ute i sista minuten idag, men vi fick dom ju iallafall Skönt att det gick bra! Var du nått på asko? Såg att dom fått in rosa baströjan från molo, jättefin var den! Men den går ju från 92 tyvärr.. Hur gick det med overallen förresten?
    Vi ska ha svarta ramar till våra bilder (bilderna är svart-vita). Nej jag var bara på Storheden så jag var inte in på Asko. Jag har sett den rosa tröjan i någon webshop och den ser jättefin ut, men 92 är för stort till Ella.
    Det gick bra med overallen. Jag skickade tillbaka den och det var inga problem alls.

Hur är det med Milla nu förresten?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Nu tror jag att jag ska gå och sova i tid för en gångs skull! Nattis tjejer!

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Jag fick förresten hem finaste lila starströjan idag!

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-12-16 18:17:01 följande:
    Ja precis, det gäller den här annonsen www.tradera.com/Finaste-veloursetet-fran-Katv...Både jackan och byxan är tvättade två ggr liksom så jag tycker det känns lite tokigt faktiskt.. De ÄR i jättefint skick dt vet jag ju..
    Oj, ja de gamla katvigbyxorna är ju så.. Dessutom har hon ju fått de billigt också.. Jag har inga råd men jag hoppas att det löser sig!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    ChokladMoshin skrev 2009-12-16 17:30:36 följande:
    Ingen aning. Så här skrev hon bla.Försökt få tag på min leverantör för Molo men dom gick inte att få tag på idag så jag försöker i morgon igen, så hoppas vi att dom har dessa kläderna kvar i rätt stl.Annars kan vi erbjuda dig tillgodo kvitto eller att du väljer andra varor för den summan du har handlat för..Hoppas att detta låter okej för dig.
    Vilken butik är det?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    ChokladMoshin skrev 2009-12-16 18:47:53 följande:
    Vet inte om jag törs outa det här innan/om det löser sig
    Det är sant, det är nog onödigt
    Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15