Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LJ2 skrev 2010-01-01 14:57:32 följande:
    ja.. såg att den blev lite konstig.. menade kanske mer om att de va läkaren som tyckte det va bäst att han kom ut, eller om bebis bara ville komma ut =) så att det inte va nåt som strulade innan som gjorde att hon va tvungen att åka in..
    hon skrev här en natt tror det var runt 3 tiden AJJJJJJJJJJ sen åkte hon in och ut kom en pojke
  • Tasha78

jag ska alltid komma på saker sent men tror ni man kan hitta lurv rånisar fortfarande och fanns det hallonröd

• Tasha78
    Buttelina skrev 2010-01-01 15:49:06 följande:
    Alla mina bilder utom standardmappen är borta och ändå hade jag betalat plus till typ feb... det skulle ju bli gratis med plus from första jan.. är era med borta??
    ja allt är lustigt gäster kan komma in fast det är ikryssat att de inte kan så de har nog lite fel
  • Tasha78
    Zvartaliljan skrev 2010-01-01 16:35:53 följande:
    Hej! Skriver från mobilen lite kort bara. Får prata mer när vi fått komma hem, vilket troligen blir om 2 dagar. Mateo kom som ni nu vet den 30, jag gick länge hemma och förnekade värkarna och bara vägrade först inse att han tänkte komma...men när vi så kom in till förlossningen kl.3 så var jag öppen 4cm så då var det bara att inse att det inte gick att knipa 2 dagar till. Kl.11.39 är han född, ingen sugklocka denna gången så jag sprack inget och mår toppen hur förlossningen var i övrigt är väl dock inget jag kommer tala gott om...men lön för mödan fick jag ju han mår jättebra, vi ligger på vanliga bb och så fort hans vikt vänt uppåt igen så ska vi få åka hem en bättre bild på prinsen finns här om någon vill klistra in i bt: www.ltblekinge.se/halsaochvard/blekingesjukhu...
    så söt grattis
  • Tasha78
    ChokladMoshin skrev 2010-01-01 17:53:52 följande:
    Har precis kommit hem från en kompis som fick barn för 2 v. sen, såååååå gosig och har snusat i mängder. Men sååå sorgligt att pappan aldrig fick se sitt barn, usch så trist.
    oj låter hemskt
  • Tasha78
    ChokladMoshin skrev 2010-01-01 18:05:06 följande:
    Ja, han gick plötsligt bort i en olycka 2 månader innan bebis kom
    hemskt
  • Tasha78
    limon skrev 2010-01-01 21:47:29 följande:
    Hej! Är inne och läser lite i denna tråden ibland, men kikar nog mest i bildtråden på alla fina barn och kläder. Har en liten fråga som jag hoppas att någon kan hjälpa mig med. Mina tjejer fick vars en tunika i julklapp av sin farmor. Blå bakgrund med fåglar som sitter på grenar och så en knapp på varje axel, märket är Molo. Tunikerna är jättesnygga men vad ska man ha till dem??? Funderade på om bruna tights kan bli snyggt? Vad har ni som har denna tunika till era barn matchat den med? Tack på förhand!
    jag tror det finns tights i samma mönster på rea i någon av shopparna
  • Tasha78

kan det inte nya molo komma nästa vecka vill ha kläder

• Tasha78
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-01 22:59:39 följande:
    Jag vill -inte- ha nya Molo nu, helt totalt tvärpank Fick köpa nya duschblandare, yber rolig rörisolering och betala jour röris så jag har inte råååååd med Molosar *buuuuääähh*
    ja hur gick det var det något som var sönder har du vatten nu
  • Tasha78
    Damien och Adrian skrev 2010-01-02 10:47:05 följande:
    Tjejer!!!!! Hittade massa härligt på rea i en ny shop jag inte sett förut! *shoppingsuget något stillat* Småfolk och IdaT bl a!!! Till Adrian: www.dotkind.at/baby/babybodies-und-strampler/... www.dotkind.at/baby/babybodies-und-strampler/... Till Damien: www.dotkind.at/buben/outdoorbubenkleidung/sma... www.dotkind.at/buben/outdoorbubenkleidung/reg... www.dotkind.at/buben/outdoorbubenkleidung/gum... www.dotkind.at/buben/outdoorbubenkleidung/reg... och den här, vår andra Gaiaogko är välanvänd men rosa: www.dotkind.at/accessoires/nuetzliches/splash... och lite IdaT strumps. den randiga Småfolk är ju super!!! Någon som vet om jackan är skitstor el om D kan ha den i närmaste framtid? Vågade inte satsa på mindre....
    woooooooooooow elefant stövlar synd att man inte vet vilken storlek ungen kommer ha vill ju ha elefanstövlar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15