Inlägg från: högbergarna |Visa alla inlägg
  • högbergarna

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Quiet thoughts skrev 2009-11-01 20:35:25 följande:
    Här kommer jag inskramlande helt förvirrad, jag blev tvungen att vara hemma med Alvin men Lova har igen åkt in på sjukhuset... hon fick ett epilepsianfall ikväll, troligen pga tumören.Fy vad hemskt, hon var helt borta, skakade o krampade och tuggade och dreglade fradga.Sorry att jag bara stoplar in så här men man blir så snurrig av allt. Jag som hoppades på lugna dagar nu men icke.
    Å fy vad hemskt!! Kan inget annat skriva än bara en stor kram till er!
  • högbergarna

Ooo nu har min bästa väninna fått bebis!! Igår kom en liten flicka! Så nu har jag en ursäkt att köpa något tjejplagg!! Vad ska jag köpa?? Tror jag vill köpa en sådan helkroppsbody... vad heter de nu igen??!

Åh ni era fuskisar som varit på salgen!!!! Hittade ni mycket underbart??

• högbergarna
    Smultronhjärta skrev 2009-11-05 15:05:41 följande:
    Bodysuits-bästa bebisplagget!Och JAAAA massa underbart såklart- spana in BT
    Just ja.. så heter det ju! Hjärnsläpp! ;)
    Måste in o kolla!!
  • högbergarna

Fyyy man blir ju helt sjuk av avund när man ser vad fint ni handlat!!! Jag vill oxå!!! Ska satsa på nästa gång!!

• högbergarna

Nu e salgen över va??? Slipper man ha ångest för att man inte kan  åka!! Nu får man ha ångest för att man inte va där istället! :) Ahh.. ska satsa på att åka nästa gång!! Vill verkligen!!

• högbergarna
    lillronya skrev 2009-11-08 17:17:55 följande:
    Ja nu är det över för denna gången
    Phu... får man börja vårda ångesten! :)
  • högbergarna

Vad är OTT? Jag vill oxå shoppa lite billigare! ;)

Hur gåt det för Bubblan?? Någon som hört`?
    Hinner inte läsa igenom allt.. e på jobbet! Kram på er!

• högbergarna

Hoppsan! Nu har jag råkat shoppa lite kläder igen! Heh.. Kunde inte låta bli Katvigs fina miniapple mörkblå. Den ser ju bara så snygg ut!! Ska bli spännande när den kommer hem! :) Blev en Ida-T snigel T-shirt till sommaren oxå. Jag som inte skulle handla något!!

Ser att ni pratat tvättning... Jag tvättar inte märkeskläderna innan användning. De är ekologiska o jag tål dom.. Då räknar jag med att sonen tål dom med. Jag känner direkt annars om de är behandlade med ngt.

• högbergarna
    ängeln83 skrev 2009-12-02 11:41:32 följande:
    Hej hej flickor.Idag har vi varit på mitt jobb och hälsat på, dom blir alltid lika glada när vi mamma lediga kommer dit med våra bebisar Sitter och väntar på posten, hoppas Liams nya lurv jacka kommer idag.Nån här som är duktig på datorer? Min underbara son har lyckats trycka på nånting så att allt är super stort, nån som vet hur man ändrar det?
    Ja tänk vad mysigt att ha ett jobb som man KAN gå o hälsa på.. När jag va föräldraledig va jag fortfarande anställd på rättspsyk. Dit tog jag inte min son! ;)

Någon som har bra tips på barnklädesaffär i Stockholm?? Ska åka dit (gamla hemstaden) imorgon o har dålig koll. Vet bara var POP är. Haha!
  • högbergarna
    ängeln83 skrev 2009-12-02 11:41:32 följande:
    Hej hej flickor.Idag har vi varit på mitt jobb och hälsat på, dom blir alltid lika glada när vi mamma lediga kommer dit med våra bebisar Sitter och väntar på posten, hoppas Liams nya lurv jacka kommer idag.Nån här som är duktig på datorer? Min underbara son har lyckats trycka på nånting så att allt är super stort, nån som vet hur man ändrar det?
    Härligt att ha ett jobb som man KAN häsa på på! När jag va föräldraledig jobbade ajg på rättspsyk. Dit kunde, fick eller ville jag inte ta Knut.

Någon som har koll på barnklädesaffärer i Stockholm?? Alltså ganska centralt inte i förort. Ska åka dit i morgon men har dålig koll... Vet bara var POP finns lite överallt... Haven stockholm har jag varit på men det va ingen direkt höjdare!
  • högbergarna

Upprepar min fråga från tidigare idag: Någon som har koll på barnklädesaffärer i Stockholm?? Alltså ganska centralt inte i förort. Ska åka dit i morgon men har dålig koll... Vet bara var POP finns lite överallt... Haven stockholm har jag varit på men det va ingen direkt höjdare!

Idag kom det lite post! :) En småfolkströja i grön bakgrund med röda bilar på. Faktiskt Knuts första tröja med bilar på! Plus ett plastisocklinne till i sommer. Ett med stora körsbär på. Har tyckt det varit så fint hela tiden o nu så va det rea på det så jag passade på! Å jaa jag e en sparare!! :) Inte av pengar utan av kläder!

• högbergarna
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 20:25:31 följande:
    babyshop.se matadorkids.se vildanglar.se Kolla adresserna på respektive hemsida och god shoppinglycka
    TACK! :) Har så dålig koll på vilka "nätaffärer" som e i våran kungliga huvudstad! :) När jag bodde där hade jag lixom inget ärende till barnklädesaffärer!
  • högbergarna

Gott nytt år på er tjejer!! Länge sedan jag va här inne o skrev. Sjukskrivningar har gjort ekonomin kass så jag har försökt hålla mig undan frestelser! :) Plus att sonen just nu har tillräckligt med kläder.. Om nu det går??1 Haha!

Gott nytt 2010 på er!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15