Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 13:39:19 följande:
    Å lite fint har dom ibland tycker jag Åt makaroner o köttbullar bara och hel världen snurrar... Va tvunge att hålla mig i köksbänken när jag diskade  Nu sitter jag dock, men de snurrar på.. Kan man bli yrslig av sockrig mat?
    Mycket kolhydrater i pasta...du ska nog kolla ditt blodsocker! Diabetes är inget kul men mycket värre om man har det utan att veta om det!
  • Everlonn

Undras hur det går för Ängel{#lang_emotions_sealed} Håller alla tummar att allt är bra med henne och bäbisen (som jag tror är en tjej )

• Everlonn

Jag hade rätt Liten tjej{#lang_emotions_flower} Grattis till Ängel!!! Och hoppas allt går bra med lillan!

• Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-10-15 16:57:28 följande:
    ÅHHHHH EN TÖS! Jag som var stensäker på en grabb! Så SKÖNT att höra!
    är lite kul att de flesta verkar få en av varje sort

Fast jag tror att incommunicado får en pojke till Men man vet ju aldrig
  • Everlonn
    Incommunicado skrev 2009-10-15 16:53:35 följande:
    ja jag är så nöjd! dax för att åka hem!
    Grattis till att bäbis vänt sig!! Sååå jobbigt sista veckorna när de sitter upp! De sjunker ju aldrig ner då, aj aj huvud i revbenen!
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-10-15 17:09:47 följande:
    har fått sms från ängeln, hon hade tydligen skickat innan som inte kommit fram men nuu så en liiiiten meja 2365gr och 43cm  båda mamma och dotter mår bra och de är förmodligen hemma om tre dagar
    Härligt!!!!{#lang_emotions_sunny} Helt ok vikt oxå ju! Åhhh vad skönt! Liten Meja
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-10-15 17:42:27 följande:
    Dom hade en hel del mini idat till 50% på kids corner för nån vecka sen...
    Just det ja! De ska ju lägga ner klädavdelningen där! Tråkmånsarna{#lang_emotions_undecided}
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-10-15 20:52:38 följande:
    hehe visst blev dom söta :-P massa BUS var här isabel stog i ett hörn och såg allmänt chockad ut den först timmen
    Massa Bus? {#lang_emotions_dreamer} Hon märks i en samling i alla fall

Jaaa stackars dina sötisar, helt chockade av invasionen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15