Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nu har jag skickat in storasysters pandaförsäljning, nästan 500kr och en digitalkamera fick hon ihop trots att hon "glömt" flera stycken *stolt mamma*

om man skulle ta och försöka få ut lite mer på T, men har ju inget som går.
    lägg till mig på "fattigasalglistan"

Och smultron, sluta tipsa jag blir ju ännu fattigare ju

andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    LJ2 skrev 2009-10-22 22:36:40 följande:
    Dansar, hoppar, skuttar, klappar i händerna...FOTOVÄGGEN E KLAR!!! *ska upp vit tapet lite vid båda sidor i morgon, den får torka till sig först.. *tog ca 2 timmar!! det som va jobbigt va o mäta i början så de blir rakt uppe o på sidan.. sen gick det bra..att han kommer o bo i sitt rum sen!! så coolt så, i natt e sista natten vi har han hos oss, sen får jag sova igen!
    bild vill vi se sen
  • stökmamma
    lillronya skrev 2009-10-22 22:35:06 följande:
    Å era stackare!Jag har en vaken E här med hosta. Har tvångsinhalerat igen Ska ringa läkaren imorgon för nytt pulmicortschema.Har kört bara med airomir nu i några veckor men det räcker inte på vintern....
    usch va jag lider me era små* skickar lite styrkekramar till mammorna*
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2009-10-22 22:49:53 följande:
    Tack Det är bara så skönt att få prata av sig o klaga lite här...även om problemen känns pyttiga i jämförelse med andras. Men lika trött på det blir man ju ändå...o jag känner verkligen att jag inte orkar med allt krångel längre. Hoppas att lillebror blir en stark liten buddha och inte ett dugg lik sin syster...
    Så är det. Man lider när ens barn mår dåligt oavsett varför och vi är alla mammor och behöver få klaga av oss ibland.{#lang_emotions_kiss}
    det är ju de som är så otroligt skönt här, det finns alltid nån man kan få råd eller tips  av, eller bara en axel eller kram

vi håller tummarna för en buddha, då växer han ur den där hawaisuiten fort
  • stökmamma
    LJ2 skrev 2009-10-22 22:55:19 följande:
    www.familjeliv.se/Hem/lj2/galleri.php?cur_alb...så.. några iaf.. orka inte ladda in de från telefon nu.. diggar djuren undra va de var för gräs se åt eller nåt konstigt vatten *funderar på att byta pressbild till flodhäst eller giraff, fula!!!*
    den va fin men lite för lite bebror för oss...
    fjärilarna, visst är det rustas? Loppan har önskat sig såna i sitt nya rum, när vi nu ska hinna dit.... puh, kan hoppas att vi får vardasrummet klart i helgen
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2009-10-22 23:01:43 följande:
    haha sambon såg hawaiisuiten o den fick inte godkänt...men det skiter jag i Jag tycker lillebror kan ha den med typ ett par jeans till, kommer bli skitfint
    den är sååååååååååååååååå fin {#lang_emotions_heart}
  • stökmamma
    LJ2 skrev 2009-10-22 23:06:07 följande:
    ja, sonen älskad den, o valde den ganska fort på de han fick välja mellan.. så kommer nog va nöjd.. (lite irriterad dock, skulle varit snyggare med hela väggen som jag trodde från början, men men.. nästa gång) Japp, fjärilar e rustas såå fina!! fanns i nån turkos med, oxå fina.. men ville ha rosa till lillan en jag fastnade pang för, o bara skulle ha o kul med vardagsrum!! =))  *bild sen!!!*vi har hall kvar nu, sen e alla rum tapetserade *o jag vill göra om i kök igen, inte nöjd med fula panel.. o då måste ny tapet dit med*sen funderar vi på att flytta upp stora dottern o ta hennes rum nere (öppen gillestuga, så används som andra våning) o då vill jag göra ny fond åt henne med jaja.. framtidsplaner.. *snar framtid om jag får bestämma*
    Va glad, me bara hallen kvar,  vi har bara matrummet helt färdigt. kanske blir köket klart i morgon, bara ikeabesök kvar där. sen behövs piffet i hallen föörrutom vrummet. Och då är det övervåningen kvar me 3 rum varav ett är ett kök som ska bli sovrum så där finns JOBB {#lang_emotions_throwup}men sen ska det väl va fint
  • stökmamma
    LJ2 skrev 2009-10-22 23:20:24 följande:
    OJ... ja lite jobb kvar då.. men kul.. speciellt när man e klar.. fota med!! har vi gjort.. före, under o efter.. ganska kul o se skillnaden!!! nu e jag så nöjd över 2 barnrum så vill göra om åt stora med.. hon har mörk beige/ljus brun med äppelblomsfeerna o blommor o fjärilar i samma stil som vi satte som bård.. men nu när man hittat roliga saker så vill man ha upp sånt ju =)) *delfinerna till henne skulle va såå fint!!*
    ja, före bilder finns, har bara inte lagt upp än och sen kommer efter bilder allteftersom det blir klart

kom på att vi skulle behöva riva och isolera om en vägg/golv i knattarnas rum, kan vara bara 2 grader där efter golvet när det är kallt ute... alltså en perfekt fotovägg

nu säger jag go natt. Kan ju faktiskt vara så att vi kan åka till ikea i morgon och då behövs all styrka man kan få

natt natt
  • stökmamma

Go kvällers

Kikar in en liten stund medans jag väntar hem storasyster från badhusdicot....

• stökmamma
    SmillaMilla skrev 2009-10-23 20:41:38 följande:
    tack för tipset. Skall genast kolla in den.
    Kolla bagaget NOGA m 7 säten i..... där gjorde vi en GROV miss. Det är därför det blir en 9 sitsig i vår
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15