Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

saturnina skrev 2009-10-19 10:01:28 följande:
    Grattis! Så himla kul med en av varje!!!! Gick förlossningen bra?
    Ja det var roligt, fast väldigt onväntat, vi trodde ju det var en pojk där inne så det tog ett tag att fatta att det var en flicka

Förlossningen gick jätte bra, fast ganska snabbt så jag tycker nog det var värre denna gång. Det blev lite strul efteråt då moderkakan inte ville lossna så det blev narkos och operation till slut.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Godkväll sötfisar.

Kikar in en runda medans båda mina sötnosar sover. Känns som jag inte hinner med nånting just nu

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Nu finns bilder på mina sötnosar i BT

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Mawe123 skrev 2009-10-19 18:37:43 följande:
    Vilken sötfia du har fått, stort GRATTIS!! Håller med om att storebror verkligen blev stor nu.
    Tack så mycket

Jaaaaa, herregud, har alltid tyckt han var liten men nu är han ju nästan grotesk
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-10-19 18:42:43 följande:
    incommunicado: uuunderbart söt liten grabb ängeln: jisses vad söt, liam ser ju ut som en jätte sidanom den lilla grodan
    Jaaaaa, min lilla söt fisa
    Ha ha, Liam är ju grotesk ju
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-10-19 18:43:21 följande:
    Grattis! Gud så söt hon är! Å lik Liam
    Taaack
    Hon är snuskigt lik Liam.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-10-19 18:53:38 följande:
    blev du förvånad att det var en flicka?? har du shoppat en massa flickigt nu då?? vad står på shoppinglistan
    ooooooooja, jag blev helt chockad när dom sa att  det var en flicka, trodde ju verkligen på en pojk.

Naaah, har inte shoppat så mkt än, har knappt hunnit tänka på kläder , men det blir nog en massa råååååsa o flickigt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-10-19 18:46:02 följande:
    Supersöt liten Meja du har fått. Stort grattis. Skönt att allt gick så bra och att ni slapp ligga kvar så länge.
    Tack
    Jaaa, det känns verkligen kanon, jag var ju orolig över att vi skulle få ligga kvar men flickor är verkligen starkare än pojkar Vi stannade ju bara 3 dagar på bb även om jag hade velat åka hem direkt *gillar inte sjukhus*
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Jen80 skrev 2009-10-19 19:39:03 följande:
    Men ååååh, har du fått!! STORT grattis ! Vilken underbart söt liten tjej. Så lik sin storebror! Var inne på din sida idag för att kolla när du var beräknad och förstod inte då att du redan fått. Så komiskt! Gick allt bra och när fick du? Hemskt vad jag missar när jag inte är inne så ofta...
    Ha ha, jajemensan...här går det undan
    Jag fick den 15:e, natten till torsdagen.
    Det gick super bra, vattnet gick på f.m, åkte in till förlossningen och blev inlagda kl 20, strax innan 22 började värkarna, 01.30 krystvärkar och 01.37 var hon ute 2365 g och 43 cm lång.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Jen80 skrev 2009-10-19 19:48:40 följande:
    Åh, va härligt ! Blev det för tidigt den här gången också. Haha, sitter här med tårar i ögonen. Så glad för din skull och jag kan inte låta bli att sugen på en liten till. Har en kompis som ska ha när som och jag är sååå sugen på att träffa hennes lilla bebis, men har inte varit sugen själv på en. Men nu, för första gången sedan jag fick Ava, så är jag faktiskt lite sugen på en till. Bäst att inte säga det till sambon bara .
    Jodå såhär efteråt är det härligt, även om jag svor på att aldrig skaffa fler barn när jag låg där och kved Det gick ju snabbt men jag tycker nog det gjorde ondare denna gången, det var mer intensivt än med Liam.
    Det blev tidigt även denna gång, hon föddes v.36+0, Liam v.35+6 så det var väldigt lika. Hade egentligen BF 11/11.

Förstår att du blir sugen på en till, man blir ju det när ens minsta börjar bli stor...och det är verkligen nåt speciellt med bebisar.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15