• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

JuliaochNelly skrev 2009-10-21 09:17:35 följande:
    Godmorgon tjejer
    God morgon!

INget nytt om salgen?? JAg har inte hunnit titta till er så mycket.. Åh, vad jag skulle vilja veta så man kan planera lite..

JuliaochNelly: Vad har hänt med dina fina pressbild??
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    JuliaochNelly skrev 2009-10-21 09:57:57 följande:
    Inte aning om hur det står till med salg. Jag har haft lite stalker problem  Och har därför tömt mina bilder. Tjejer när köper nu julklappar? är man tokig om man börjar nu?
    Stalker?? Här?? Är inte folk vettiga!!! Hoppas att det löser sig snart och du får reda på vem det är!!
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-21 09:38:07 följande:
    God morgon tjejer! Vilken morgon alltså... fy så förkyld min lilla snutta e Inget jobb i morgon heller...
    Hej!
    Hoppas krya på sig!
  • Flock
    JuliaochNelly skrev 2009-10-21 10:01:52 följande:
    gaaa ska alla vaccinera sig ? är jag den enda som tänker hoppa över? vi har inte riktigt bestämt oss men sambon han ska inte & viggo är för liten.
    Vi ska alla vacc oss. Stod i tidningen här idag att flunsan börjar öka igen ( många nya fall) dock inga dödsfall som tur är.
  • Flock
    Tasha78 skrev 2009-10-21 10:01:04 följande:
    jag har redan köpt alla mina julklappar så tokig är du inte
    Duktiga dej!

Vi har köpt lite men eftersom pojkarna i familjen fyller år nu på hösten så blir det inte man köper julklappar förrän efter deras dagar..
  • Flock

Morron!

Idag är jag trött men får väl försöka masa iväg till öppna förskolan..

• Flock
    SmillaMilla skrev 2009-10-22 06:51:24 följande:
    God morgon! I dag är ingen rolig dag, jag har ONT. Får ta en tablettt o fara iväg till parken med Svea. Sedan lämnar jag nog barnen hos svärmor.
    Läste tillbaka om vad som hänt. Skickar en varm kram till dig! Ta det lugnt idag om du har ont..
  • Flock
    Buttelina skrev 2009-10-22 07:54:37 följande:
    men när man redovisar hobbyverksamhet så ska man dra av sina utgifter. vi hamnar alla på minus varje år
    Men jag har ingen koll alls hur mycket man köper.. MAn får kanske börja samla kvitto nu.. Sådanhär gör att jag får magont. Skattemasen ber att man ska redovisa massa kvitto som man inte har..
  • Flock
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-22 08:23:02 följande:
    Samma här! Inte sparar jag kvittona på alla kläder inte... Kanske ska börja föra bok ändå OM man hamnar under luppen en dag  *nervös* Bara en salg resa för att införskaffa kläderna kostar ju massor för en som åker långt..
    Får man räkna in respengarna man lägger så klarar du dig bra om skattemasen kollar
  • Flock

God morgon!

• Flock
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-23 08:11:26 följande:
    Alltså jag stryyyyyper karl snart här hemma!!! Hans föräldrar hade läst på Facebook att jag söker jobb igår kväll.. Ja då hamnade ju det på tapeten här igen.. Jag: Det finns inte så gott om jobb som passar dina arbetstider, det måste du ju vara medveten om.. Han: Vadå mina arbetstider, det är väl bara att söka alla jobb, hur många har du sökt liksom?.. Jag: Men ge dig! Jag hittade ju två jobb och dom skulle jag ju INTE söka sa du.. Han: Men alla jobb är väl i normalfallet mellan 8-17, sök dom då! Jag: DET FINNS INGA LYSSNA!! Alltså jag söker nu fasiken vad som här, orkar inte med tjatet och hans orimliga krav, jag tar vadsom nu känns det som... *arg Bubbelmamma*
    Så jobbig sitution ni har hamnat i! Tråkigt när man står på var sin sida om problemet.. men stå på dig   Om du finner ett jobb så får du nog ta den hårda vägen från början annars kommer mannen din bara åka på bananskalet och hoppas du fortsätter sköta hem + jobb.. Bamsekram till dig!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15