• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Jag VILL ha kartleggings!! 92, 98, eller 104, mig kvittar det- bara jag får hit dem snart!
    Någon som har sett dem, förutom för i BT då...
    Helst vill jag ha 98- men man får inte vara för kräsen!

Neah är helt galen i tights nu. Hon vill bara ha tights på sig och helst ska hon gå och bära på 2 par oxå! {#lang_emotions_undecided}

• Tejja
    Smultronhjärta skrev 2009-11-11 14:02:25 följande:
    Jag har inte ens köpt någon 62:a till Lova utan vi går direkt från 56 till 68 med uppvik sen när det blir aktuellt. Det gör ju inte så mkt att overallen är lite stor när de ligger i vagnen
    Men...då MISSAR du ju en hel storlek av shopping!!! {#lang_emotions_surprised}
  • Tejja
    Tejja skrev 2009-11-11 14:04:29 följande:
    Men...då MISSAR du ju en hel storlek av shopping!!!
    Eller, du menar bara overallen, förstår jag nu. *Phu*
  • Tejja
    Emmsan skrev 2009-11-11 14:05:25 följande:
    hohooooooo kikar in då o då  från mitt lilla helvete ;) ( som jag hoppas är över snart) saknar er sååååå 
    ?? Vadå för helvete??
  • Tejja
    Emmsan skrev 2009-11-11 14:08:20 följande:
    ;) ligger i skilsmässa ;) men nu är det på rätt väg jag har köpt hus!!!! heeelt själv dessutom  käner maj galet lycklig just nu :)
    till det första och till det sista. Jag minns nu att jag läste någonting om det i förbifarten- men jag är ju här i tråden så sporadiskt, så jag missade nog att gå in på det närmare.

Härligt att det känns bra för dig för tillfället iallfall!
  • Tejja
    Greksmurfen skrev 2009-11-11 14:11:32 följande:
    jo..... ähhh nu säljer jag... hon får ärva lindex etc kläderna.... behöver ju få in lite nu.. börjar ju se flugor i plånboken ... få hoppas hon inte tar illa upp... har faktiskt köpt fiiiiiiiiiiiiiiin julklapp till brorsonen å brosdottern... tjejen får kaninkjol+ tunika med knapp kanin som ja fann på salgen+ kanin linnet, å brorssonen en lammsuit...
    Men du, är du RIKTIGT säker på att tjejen vill ha kaninerna...  
  • Tejja
    Tejja skrev 2009-11-11 14:15:17 följande:
    Men du, är du RIKTIGT säker på att tjejen vill ha kaninerna...  
    Eh..kom nu på att jag inte ensa har någon aning om vad det är för storlek. Vet bara att jag kom hem helt utan kaniner...
  • Tejja
    Tasha78 skrev 2009-11-11 14:16:36 följande:
    kan inte jag vara din brorsdotter över jul
    Hehehe...det var ju ett smart drag!
  • Tejja
    Greksmurfen skrev 2009-11-11 14:23:03 följande:
    hade ja vetat att du ville ha det så skulle ja tagit t dej med =S.. hade ju flera i ahnden säkert 3-4 stycken.... i olika stl.. hittade tils lsut novas stl... så då släpte jag de andra...
    MEN HALLÅ???? Måste du säga såna saker...
  • Tejja
    Greksmurfen skrev 2009-11-11 14:24:42 följande:
    vem vet kanske råkade få med mej ngt  esxtra i kaninprintet som kan dyka upp på T
    Hm...om du nu råkade få med dig något, vad råkade det bli i för storlek då?? {#lang_emotions_innocent}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15