• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 21:35:12 följande:
    104 helst... annars 98 Vet du vad!!!! Tvättis låter inge mer Första körningen efter ditt tips så rasslade han ju, men sen blev han tyst som en mus!! Så TACK TACK TACK för tömningstipset
    OK, om jag har vägarna förbi ett Lindex kikar jag efter ett par röda oxå. Skulle det bli dubbelt kan man ju alltid lämna tebax.

Åh vad bra!!! Vet du vad jag råkade tvätta idag?? Ett pärlhalsband som Moa gjort. Fullt med små pärlor i hela maskinen då knuten gått upp när det tvättades. Det blev till att tömma lite i trumman och det där andra nere till höger.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-21 07:57:39 följande:
    Mårning
    Morning!
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Bubblis: Härliga bilder på Bubblan i bt. Du rikitigt retas med den där kladdkakan. Och jag har inte blivit färdig till att göra en sån. Får göra det i helgen.

Pluttan & Plutten
  • Morty
    saturnina skrev 2009-10-21 09:02:10 följande:
    Mårning - morgonfotograf du oxå ser jag.
    Härliga bilder! Jag hade nog inte satt upp ny tapet. 
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-10-21 09:52:40 följande:
    Inte här. Maia ska bara få en dos. Bara gravida och de med kronisk njursjukdom ska få en andra dos. Så även det är sjukt olika mellan landstingen.
    Här nere där jag bor i södra delen av Skåne så sa de att vi skulle behålla pappret för att eventuellt blev det en 2:a vaccinering. De var förberedda för det men inget bestämt. Detta gällde Mattis som är 4 år. Moa ska få sin i skola och där är inget sagt om någon 2:a än iaf. Som sagt - väldigt olika. Min åldergrupp (30-39 år) skulle visst bli kallade till vecka 47 fick jag höra igår.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Tasha78 skrev 2009-10-21 10:01:04 följande:
    jag har redan köpt alla mina julklappar så tokig är du inte
    Shit vad skönt att ha allt fixat. Det enda som är trist är om det man köper är fel storlek eller något sådant. Tänkte köpa tidigt ett år men då hade de inte börjat med förlängt öppet köp. Lite synd. Men är man säker på presenten är det perfekt att fixa nu och slippa julruschen.
    Pluttan & Plutten
  • Morty

*försöker byta samtalsämne*

Någon som shoppade på Bus&Rackartyg igår? Jag shoppade lurvrånis till Mattis och en cerise/rosa mössa till Moa. Hoppas nu han även gillar lurvrånisen. Har en på väg hem till Moa ochkså då hon blev intresserad av en när Mattis skulle ha en. Så nu får det bli en kall vinter så vi får använda de fina rånisarna.

Pluttan & Plutten
  • Morty
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-21 10:53:57 följande:
    Hakar på bytet av samtalsämne! Jag shoppade en Katvigtröja igår, lila miniapple. Lite dyr till ordinariepris, tycker jag men nu blev det okej ändå.
    Åh, den är så fin!!! Stor eller lilla tjejen som ska ha den?

Så fina bilder i bt. Passar kanon i retroblomsrånisen.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    JuliaochNelly skrev 2009-10-21 10:56:08 följande:
    Ja det kan ju stötas och blötas det men dom levde inte som vi lever nu då heller då var samhället ett party för bakterier redan. hackar på  var det något erbjudande *missat?*
    Ja, jag måste också ha missat det men hann se det några timmar innan det gick ut. De hade 25%.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-21 11:03:31 följande:
    Stortjejen ska få den tänkte jag, hon passar så fint i lila. Tack!
    Ja det gör hon. Jag älskar lila!
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15