Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-10-11 21:26:49 följande:
    Oj, har hon redan växt ur dem. Ja, inte så konstigt visserligen, Ella har ju 98 i sina och de är inte stora
    Ja tyvärr. Hon är ju ändå 90 lång nu. Så alla kläder i 92 börjar bli litet.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-10-11 21:29:37 följande:
    Är både kul och lite jobbigt när de växer fort. Kul att man måste shoppa nya kläder, men lite jobbigt att skilja sig från vissa gamla favoriter Vi har ju med haft rejäl rensning på sista tiden, måste ut med lite på T till nu i veckan
    ja visst är det kul att köpa kläder, men nu har hon verkligen gjort ett skutt. Och jag som inte har någon växarlåda. Måste ju börja köpa massa kläder i 98. Men 98 då är man ju stor ju
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-10-11 21:33:30 följande:
    Ja, då är man stor Ella använder nästan bara 98 nu, det som gör lite ont är att babyklänningarna i 92 snart är för korta i ärmarna
    Ja just det. Passa på att använda dem massor nu då!
  • SmillaMilla
    stökmamma skrev 2009-10-11 21:44:58 följande:
    VAAAAAAAAAA tänker ni glömma mig???? Go kväll alla underbara!!! Det va inte igår, dagarna bara springer och här är det RUSTNING som gäller på alla cylindrar bortsett från där oturen biter ossi benen Allt bra med ALLA???
    Hej!

Inte var det så länge sedan vi sågs
  • SmillaMilla

Hej hej

Här har vi inskolning parken så snacka om att jag är kall. Barnen tar man ju på massa kläder, inte lika förståndig med mina egna dock.

• SmillaMilla

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 16:27:53 följande:

Dagens BÄSTA mail Gällande HSB:s brf xxxx nr xxx, lgh xxx, säljare Tomas xxx och Anna xxx. Bekräftar härmed att vi släpper befintlig pant i ovannämda bostadsrätt med omedelbar verkan. Tomas xxx och Anna xxx kommer att få ett skriftligt underteknat dokument med samma bekräftelse via post Med vänlig hälsning xxxxx xxxxxx Privatrådgivare Licensierad av SwedSec AB Hade det vart Fredag hade jag tatt fram skumpan
    GRATTIS!!!!!!
  • SmillaMilla

Jaha då tänker jag sluta sälja på tradera!!!!

Får ju bara massa negativa trots att jag inte gör något fel.

Vad kan man göra mer än att skicka massa påminnelser hela tiden. I de negativa står det att de har skickat mig meil men inte har jag fått några.

Blir så jäkla arg på detta.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15