Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-11-15 20:24:41 följande:
    Skiktröntgen tror jag det heter? Har jag med gjort några gånger. Är lite läskigt det också men inget kommer ju i närheten av den där jävla slangen ner i halsen...men visst, det är väl bra ändå att de har den tekniken så de kan se!Jag fasar inför morgondagen...jag är rädd för att jag kommit in i ett aktivt skede av mitt Chrohns..har jätteont i tarmarna och blöder rätt mycket med avföringen...så imorgon lär jag väl få slangar inkörda både genom halsen o det ännu mindre trevliga alternativet....(fast halsen är fortfarande det värsta även om det andra gör ondare!)Vågar inte ta min medicin...står att den kan påverka fostret så jag har ju låtit bli den hela graviditeten...När de kollade ditt socker, gjorde de en glukosbelastning då? Jag ska in o göra en sån på torsdag...aldrig gjort förut o är lite skraj Har hört flera som mått så dåligt efter det...Hoppas du får bra svar från läkarna nästa gång du träffar dom. I din ålder kan det väl ändå inte vara så vanligt o bara få en stroke sådär?? Visserligen har du haft det jävligt stressigt o jobbigt men ändå...
    Ja nåt sånt hette det.. Jag tuppade av första gången, hjärtat bara typ stannade av den där kontrasten, fick massa sprutor för att piggna till o få igång mig, hua.. Andra gången hade dom narkos ochakut team med OM jag skulle hamna i samma sits igen, gick dock bättre andra gången och fick lugnande så jag inte visste vad jag hette..

Uscha med magen din   ska tänka på dig i morgon {#lang_emotions_heart} hoppas du slipper alla slangar..

japp jag gjorde glukos belastning, det är inge farligt men smakar blää.. sockerlösning ca 2 glas på fastande mage kan man ju må illa av sådär {#lang_emotions_throwup}

Nä det är väldigt ovanligt med stroke i min ålder o därav blev jag där så länge, tanterna som komin samma dag som mig åkte dan efter med en påsa mediciner medans jag inte kunde gå ens {#lang_emotions_undecided}

ska få göra långtids ekg nu som sista prov om jag kanske har hjärtflimmer då det är en väldigt vanlig stroke orsak..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    melizza skrev 2009-11-15 20:26:46 följande:
    Godkväll tjejer!!Bubblan vilken fin shopping från salgen och vad skönt att se dig här igen.....hoppas du snart blir dig själv igen. shoppas det nåt eller väntar alla på julkalendrarna?? jag längtar till dem fina erbjudanden i julkalendrarna iaf
    Tack
  • RååSa BuBBlan

gahhhh.. får fortfarande inga mail från T och vann en tröja nu ikväll.. Ska jag behöva sluta handla/sälja där nu eller vadå??? *surar*

• RååSa BuBBlan
    Stormis skrev 2009-11-15 21:31:44 följande:
    Men fel stl .
    vilken strlk eftersöks? {#lang_emotions_dreamer}
    lillronya skrev 2009-11-15 21:25:59 följande:
    Har slarvat med att kommentera bilder, så tar en skärpning. Liljan- VAd fin den gröna klänningen är! Vad är det för en? Ser så mysigt ut med pepparkaksbak!! Åå vilken hög till illebror! Fint!Tjolla- Milo verkar vara som Emilio - överallt! Fina kombos på fin kille.Thea och grodan- Alex passar så himla bra i rött! Goa syskonbilder.Råsa smurfen- Så himla typiskt att slänga sej på marken! Fiiina overallen på söta Tara.MejaKiznic- Fiina för små kläder! Kanske lite länge att bunkra. Sälj till våren.Bubblan- Tokfin salgshopping!!! Och härligt att ha dej tillbaka!Greksmurfen- Å så fin den där katvigoverallen är!Busbellan- Katvigoverallen är ju tokfin i båda färgerna!! Fint med den röda mössan till. Och rummet är ju jättefint!!
    Tack snälla
  • RååSa BuBBlan

liljan--- orkar du inboxa betalnings grejset? mailen från T kommer inte

• RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-15 21:46:47 följande:
    men äh du har väl redan det kontot ändå Annars får du säga till så får jag maila ett eget vinnarmail...T är jäkligt segt just nu!
    de har jag nog men vet inte vad jag namgett dig som så kanske betalar nån annan
  • RååSa BuBBlan
    MejaKiZnic skrev 2009-11-15 21:53:32 följande:
    Väldigt kan ingen mer lägga ut lite Molo på T är på köphumör och har dosan framme
    skulle bhöva lägga ut en del men varken orkar eller kan pga mailstrul *skitmail* {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan

30 PROCENT VAAAAR?

Idag e jag Piggelin {#lang_emotions_laughing} Hopping suget är åter och jag kallar mig typ frisk {#lang_emotions_dreamer}

• RååSa BuBBlan
    Tejja skrev 2009-11-16 17:53:43 följande:
    Oj, här var det lugna gatan! Håller alla på med middagsbestyren?Alva har sjuknat in ordentligt under dagen. I går var hon ju rätt pigg, med 38 graders temp. Men det har blivit högra och högre under dagen. Nyss hade hon 39.8. Dessutom klagar hon på att det gör ONT i kroppen när hon rör sig. Lägg till en hosta på det! Stackars Alva!
    Å stackars liten Alva *kryapådigkram*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15