Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-20 18:58:49 följande:
    Det är alltid bra att vidareutbilda sej. Kan alltid lära sej nåt nytt. Å du passar så bra på ett sånt jobb!!!
    tack
  • jojoa75
    Greksmurfen skrev 2009-10-20 19:16:43 följande:
    jobbar du med som en ssk=)...trevligt trevligt.... har sökt till spec. inom barn å ungdom till jan =) få se om jag kommer in
    va kul!
    Vad för sorts avd jobbar du på?
    Jag jobbar på Neo Iva, men det förstod du nog
  • jojoa75

nu ska jag åka o jobba snart, shoppa lugnt.. eller nåt

• jojoa75

Kollade in i bt nu innan jag ska åka, min mörklila hummeloverall måste jag prova igen på Emma... Den är i 98... Hon är 103 cm lång, mätte henne nyss. Den satt jättebra med växtmån när jag provade i augusti, men nu börjar man ju bli orolig när man ser Milo i samma strl!

TOKfina bilder i bt!!!!

• jojoa75
    Buttelina skrev 2009-10-20 20:17:32 följande:
     hon har ju växt om isabel mässte isabel på bvc i förra veckan hon var 101cm
    har hon? wow..
    Hon har verkligen tagit ett rejält skutt de sista månaderna, men jag blev verkligen jätteförvånad över längden, ska mäta henne själv en gång för att dubbelkolla (sambon som mätte sist )
  • jojoa75

liljan: alla får andrados vaccination, iaf alla som vaccineras nu här i skåne.
    Emma har fått och jag, Lucas ska få v 45 för deras vaccin hade tagit slut, han skulle eg ha fått igår.
    Här ges också rådet att i förebyggande ta Alvedon för att motverka ev biverkningar.
    Man får ont i armen och lätta influensasymtom, det fick jag iaf.
    Hade rejält ont i kroppen ett halvt dygn, kanske nästan ett, tänkte hela tiden på att sååå skönt att inte få svininfluensan om enbart vaccinet gör att man mår såhär dåligt..

• jojoa75

Fått ett plötsligt ha-begär efter katvig baggybrallor som Nikki har på sina töser.. var kan man hitta dom tro?

• jojoa75

Hur vi än vänder o vrider på det så är det ju upp till var o en hur de vill göra. Respekterar båda sidor om man nu ska dela upp i "sidor"

• jojoa75
    Morty skrev 2009-10-21 10:51:48 följande:
    *försöker byta samtalsämne*Någon som shoppade på Bus&Rackartyg igår? Jag shoppade lurvrånis till Mattis och en cerise/rosa mössa till Moa. Hoppas nu han även gillar lurvrånisen. Har en på väg hem till Moa ochkså då hon blev intresserad av en när Mattis skulle ha en. Så nu får det bli en kall vinter så vi får använda de fina rånisarna.
    jag hänger på!
    katvig nya lila miniapple till lilltösen o hummelbyxor till stora killen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15