• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-10-13 22:31:26 följande:
    Den var jättefin! Är det länge sen du har köpt den? Måntro om de har kvar den ännu?
    var ett tag sen jag köpte den, men sist jag kollade fanns den kvar =)
    o på hemsidan fanns den.. bra pris med..  =))
    här i jkpg fanns den i nån blå/turkos med .. oxå fin.. men jag pangade för den rosa
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Milliz skrev 2009-10-13 22:40:31 följande:
    Ja, självklart ska det vara rosa!! Vi har inget rusta här jag bor men jag ska iväg på shoppingrunda på lördag och då måste jag ju gå in på rusta och kolla om de har några. De var verkligen jättefina!! Och djungelfototapeten var ju också jättefin! Jag tror att jag ska höra med M om inte barnens rum behöver nya tapeter
    vi tapetserade om i det rummet lillan har nu när jag va gravid med sonen.. men.. 3½ år så ville jag göra om.. =))
    iofs va det ljusgult o neutralt.. o sonen hade dragit bort lite tapet.. så gjorde inget att göra om..
    o e sååå nöjd..
    o har lovat sonen innan jag börjar jobba att göra hans rum med.. o jag börjar om lite mer än 2 veckor så..
    lillans blev klart för.. 1 mån sen knappt? om det ens va det..
    hade eg planerat o hinna hallen med.. sen e hela övervåningen plus ett rum nere(bredvid gillestugan) klara.. så bara ute i gillestugan vi ska måla sen..
    men.. nu börjar jag vilja göra om fondväggen i vardagsrummet ju
    hittat på fina tapeter överallt..

tycker du ska tjata dig till tapeter i rummen
    man blir så nöjd =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Milliz skrev 2009-10-13 22:49:25 följande:
    Nej nu måste jag verkligen slita mig. God natt tjejer!

svårt o slita sig..

åk o köp tapeter.. de är ju billiga!! o ha helvita i resten.. det e jättefint..

sov så gott.. o dröm om att slita bort de gröna golvet
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tejja skrev 2009-10-13 23:03:28 följande:
    Ingen som vet om 84 kronor är rimligt porto för en molooverall?
    för o va post så låter det mycket! brukar va 60, max 72 kr.. be om dhl eller schenker ? då får du nummer o  kan spåra det med.. =)) plus billigare..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2009-10-13 23:10:57 följande:
    Ja det är ju det! Men vissa släktingar hotade med att inte tilltala honom med hans namn då. Sen är ju faktiskt största anledningen till att han heter Emilio att han gör det till minne av sin storasyster Emilia.
    det tycker jag är sååå gulligt gjort {#lang_emotions_heart}
    *o sen e emilio så tufft namn *
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2009-10-13 23:22:36 följande:
    Tack! Tufft namn på tuff kille. En mjukiskille är han. Tittade ömt på sin pappa igår och sen på mej. Lägger huvudet på sné och säger: aaa han söt, om sin pappa.
    {#lang_emotions_heart}
    men vilket charmtroll

min brorsdotter går på samma dagis som max.. o så i förra veckan när jag hämtade han satt hon o pratade som hon alltid gör.. o ska kramas o grejas
    o så rätt som det var " ja jilla om dig" när hon kramade min arm..
    då smälter man ännu mer
    hon fyllde 2 i juni
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    seadwarf skrev 2009-10-13 23:25:59 följande:
    Liljan - Grattis till pojken i magen LJ2 - Här hittade jag fototapeter också.. www.svenskabarnrum.se/index.php?cPath=154_200.. Min son skulle Älska den med dinosaurier, men först måste vi flytta så han kan få eget rum ... Hoppas alla har det bra.. är inte så aktiv i tråden numera.. kikar in ibland.. söker jobb.. får jag mer pengar kanske det blir lite mer aktiv shopping framöver... ;p
    *rusar o tittar!!!* tack
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    seadwarf skrev 2009-10-13 23:32:42 följande:
    Vet inte om de är tillräckligt stora, men billiga var de tror jag ;).. Hampus skulle iofs älska djungeln och havsdjuren med ..
    vi hade 3,73 tror jag på den väggen vi tänkt..
    men.. har mindre väggar med o sätta dom på =)
    vill ju ha så man ser när man står i dörröppningen, så blir högra väggen isf..  annars där dörren är.. men.. ja.. vi vet inte =))
    de jag kollade innan kostade ju 1299 totalt med allt.. =) frakt gratis, o lim ingick =)
    men dessa va fina med.. =))
    havet gillade vi, o djungel.. dinosaurier va tuff med.. =))
    men nog fastat för hav o djungel tror jag
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

www.photowall.se/showItemLarge.aspx
    www.photowall.se/showItemLarge.aspx

dom tittade jag på innan ju =))
    men sen fick vi mer o titta på.. o lite bättre priser..
    men som sambon sa.. priset ska inte styra, utan vi ska köpa en som passar vår vägg, o en vi fastnar för =))
    så.. sparat 5 bilder åt sonen så får han bestämma.. de 2 jag visade, o 3 från andra sidan.. hav, djungel o dino =)

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    LJ2 skrev 2009-10-14 00:01:26 följande:
    www.photowall.se/showItemLarge.aspx?bild=1122 www.photowall.se/showItemLarge.aspx?bild=1119 dom tittade jag på innan ju =)) men sen fick vi mer o titta på.. o lite bättre priser.. men som sambon sa.. priset ska inte styra, utan vi ska köpa en som passar vår vägg, o en vi fastnar för =)) så.. sparat 5 bilder åt sonen så får han bestämma.. de 2 jag visade, o 3 från andra sidan.. hav, djungel o dino =)
    men jag har nog fastnat för djungel från phototapet.. den med 22 i slutet av länken.. =)
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15