Inlägg från: malinkaunitz |Visa alla inlägg
  • malinkaunitz

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-22 15:15:37 följande:
    Typ jag.......
    Men bra att alla har olika smak :)
  • malinkaunitz
    Smultronhjärta skrev 2009-10-25 18:28:47 följande:
    För att fortsätta vara ot..Någon som har/har haft en sådan här och som kanske vill ge mig lite ris och roswww.lekmer.se/leksaker/Babysitter/Fisher-Pric...
    Det är den bästa saken angelina har haft.. Varit sååå nöjd med den och hon använde den jätte länge..
    Så köp .. Bästa köpet jag gjort till henne sen hon föddes!
  • malinkaunitz
    Stormis skrev 2009-10-25 20:47:59 följande:
    Fast då är ju priset kass  och det betyder lättare att stå emot. För 350 hade det varit en annan sak. trodde att den också låg runt lusentappen . Så Karla får slåss med Max om hans
    Bara lite nyfiken men vilken zebra pratar ni om? :P Jag ska köpa en zebra till A från FP i julklapp men här kostar den 1095 :O
  • malinkaunitz
    Stormis skrev 2009-10-25 20:59:34 följande:
    Alltså, vill du verkligen ha en brun kanske man inte ska våga chansa. Men om man vill ha en lurv och kan tänka sig lite olika färger beroende på vad man hittar så kan man nog vänta. Men det blev väldigt utplockat på lurvar i våras. Sen vet vi ju visserligen inte om de har sprat dem tills nu . Typ som en sån där tjur som galna sydstatare rider på lokala pubar i Texas, fast i plastig FP-edition; man kan hoppa eller snurra på den samtidigt som den blinkar och låter hysteriskt. Alla barns dröm, varje förälders mardröm
    Ja det är den vi ska köpa i julklapp.. men här kostar den 1095.. vilken skillnad det kan vara ..
  • malinkaunitz
    Stormis skrev 2009-10-25 21:02:49 följande:
    Säg till annars om jag ska köpa åt dig och skicka. Här tar de 699 kr för den och den är i ett platt paket så frakten borde bli överkomlig. Iaf billigare än 1095 kr!
    Jag inboxar :)
  • malinkaunitz
    SmillaMilla skrev 2009-10-27 06:52:14 följande:
    God morgon!Blä har en köpare som inte fått sitt paket. Kjolen är skickad. Men nu begär han pengarna tillbaka. Vad skall jag göra? Riskerar ju självklart ett negativt oavsett om jag betalar tillbaka eller inte.
    Jag har inte heller fått katvig leggingsen.. Men kanske kommer idag.. Hoppas :)
  • malinkaunitz
    SmillaMilla skrev 2009-10-27 14:22:12 följande:
    Hej,i dag fick jag äntligen svar från annorlunda små. Jag skall skicka tillbaka Antons lurv så att de skall bedömma den. Men gör jag rätt? Den har blivit väldigt gles. Snälla vill ni titta på bilderna?Klickisaroch här tillsammans med en fleece som är tvättad en gång
    Ja det där hade jag inte godkänt.. Skulle skickat den..
  • malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-28 21:04:41 följande:
    Å jag va uppe på 5,0 i omdöme på T i typ en halvtimme Sen kom det ett par glada köpare som tyckte jag skickat för sakta med leverans dagen efter betalning och mailat lite för lite när jag skrev " paket på väg du bör ha det i morgon, tack för affären"Ja ja.. snabbare och mer kommunikativ kan jag inte bli
    Då kanske du får 5 när jag lägger nu :P
  • malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-28 21:24:02 följande:
    HOPPAS Blev du nöjd annars?
    Jätte nöjd som vanligt med dina saker :P
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15