Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 10:52:59 följande:
    tja...jag kunde rösta på mig själv flera gånger igår...så ska det INTE va!
    Nämen oj! Nä det är ju tokfel!
    Bra att de ändrade det då.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-10-09 10:54:30 följande:
    Och så ska det vara den dunpåseliknande varianten..(jag ska nog inte länka mer idag )Jag kopierar nämligen en annan åkpåsesak men får denna hela tiden..Om man klickar "andra kunder köpte även" första raden där Topsit skydd...Skitsamma- någon som vet var red castle säljs?
    Aha, då har jag ingen aning.
    Känner mej lastgammal och jätteomodern när jag upptäcker hur mycket saker det finns.

HAr iaf en sån där filt med ben och den var helt supermodern och nyutkommen när Anjelin var liten. Perfekt när man ska skjutsa barn hela tiden.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-10-09 10:58:49 följande:
    Hi hi..ja denna snokade jag reda på att den fanns efter att jag insåg att "en sådan skulle man ha" Jag avskyr detta bökande på morgonen när vi ska köra Max- så en topsit ska jag ha..Nu ringer jag Babyland i hbg
    JAg ska ev köra förbi babyland i hbgväla imorgon så hojta om jag ska hämta och skicka.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 10:57:38 följande:
    Ja jag skickade ett mail o sa att jag kan sitta hela dagen o rösta på mig själv (var ju en annan som gjorde det uppenbarligen!) för att försöka vinna, men så vill jag inte vinna!!! Hela tävlingen har varit knäpp från start...jättemånga udnerbara klänningar som inte gick vidare. Kolla i snövitgalleriet på Versans UNDEBARA klänning som hon målat med snövit som blir kysst på
    VAd bra att du reagerade!
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-10-09 11:10:14 följande:
    www.luckylittleme.se/product.asp?product=2780...någon som vet något om denna jackan om den är bra osv??? Funderar på den, kom på att jag inte hade vinterjackortill barnen. Annars förslag på fin jacka till flickor???Tacksam för hjälpen
    JAg tycker jackan är superfin, men verkar lite lång i modellen. Kanske inte så smidigt när man är liten och vill leka?
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-10-09 11:13:02 följande:
    Skitfin är den iaf och 30% hos MPV
    Försökte verkligen få Michaela att gilla den, men det gick inte. Den är för blank säger hon...
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-10-09 11:16:08 följande:
    hur får man 30%???Nu blev jag ju sjukt sugen ju
    Koden var: ute, tror jag.
  • lillronya
    Jes sica skrev 2009-10-09 11:20:29 följande:
    Är det 30% på¨allt på mpv elle rpå bara nåt?
    PÅ ytterkläder, men inte NS.
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-10-09 11:21:05 följande:
    tack sötnos, har du lust att åka in till cillen idag, jag skall dit och spana lite
    Nä jag jobbar sen i eftermiddag.
    Ska ev dit imorgon.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15