Inlägg från: FlowerPowerMama |Visa alla inlägg
  • FlowerPowerMama

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-10-27 20:51:43 följande:
    Jag köpte en röd jny-designklänning idag som kommer bli så fin till dom
    Ahh, klänning funkar ju alltid, har en turkos från Jnydesign som skulle funka till...Men jag är ingen klänningsmänniska egentligen ju...
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-10-27 20:55:14 följande:
    söta maia i bildis var köper ni jnyklänningarna?
    www.strossel.nu
  • FlowerPowerMama
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 20:56:54 följande:
    www.strossel.nujag har köpt 4 stycken idag En röd, en grön, en spader och en hjärter Fick ta 110 i ett par och 116 i de andra två. Bus har 98 i bt o den var ju på gränsen till henne...så supersmå i storleken!
    Verkligen små! V fick 110 i sina och dom är perfa på längden, lite långa i ärmarna men ett uppvik gör susen!
  • FlowerPowerMama

Nä, dags för DH och en kopp te i soffan för att kurera min förkylning!

• FlowerPowerMama
    SmillaMilla skrev 2009-11-02 15:41:29 följande:
    Flowerpowermama: Vilken underbar kombo med småfolk o katvig din tjej har. Så söta barn du har, trots deras maskeradkläder. Melizza: Åhhhhhhhhh vad jag älskar de där byxorna. Så fort det är rea skall jag köpa dem till Svea. Så himlans fina!incommunicado: Söta barn i molo du har! De är verkligen super lika. Liljan o loppan: Åhhh vad fina katvigkläderna är på Maia. Härliga höstfärger!
    Tack snälla! Ja, kombon blev lyckad tyckte jag, tröjans kantband är i exakt samma färg som byxans mörka rand.
  • FlowerPowerMama
    SmillaMilla skrev 2009-11-02 15:45:29 följande:
    Ja de är underbara. Måste ha dem i större stl. Men finns ju inte ja just det Svea har flera av molos muddvelourisar, rosa, gröna, mörklila, grå... Bästa byxorna absolut!
    Nä, svåra att få tag i. V har 98 i sina men jag tycker att dom sitter för pösigt, ungen har ju inget att fylla byxan med, men att köpa 92 kändes dumt, dom lär väl bli för korta snart...
  • FlowerPowerMama
    Everlonn skrev 2009-11-03 16:39:29 följande:
    Precis! Bara man kommer iväg!! Wiieee imorgon!!!! Har fjärilar i magen
    Imorgon imorgon imorgon!
    Jag som inte ens ska iväg har fjärilar i magen!
  • FlowerPowerMama
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-04 08:27:23 följande:
    godmorgon  ååå vad jag biter på min naglar är såååå nyfiken på vad mitt underbara bud kommer hitta idag
    Jag också!
  • FlowerPowerMama

Nu ska barnens strax inviga delar av vinterkläderna. Det är nollgradigt och blåsigt här och vi ska promenera till barngympan vilket tar runt 45 min, så vinterkläder kändes enklast.
    Lilla får sin regnbåge och stora får sin hallonröda jacka.

• FlowerPowerMama
    skrutthumlan2 skrev 2009-11-06 11:40:28 följande:
    När ni köper byxor för att använda dem som knickers, hur pass för små köper ni dem? har ett par stjärn byxor i stl 80, kan man ha dem som knickers när sonen har stl 92? skulle passa fint med alla mina salg fynd!
    Min 4-åring har 92 i babybyxorna normalt och som knickers i somras hade hon allt mellan 62-80 (dom minsta mer som shorts såklart).
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15