Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-11-25 19:52:44 följande:
    Åhh vad bra det är för en förlossningsrädd som absolut inte får stressa upp sig att ligga o lyssna på dessa skrik runt omkring mig...Är jättesugen på denna men tveksam om storlekwww.litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx
    åh får du ligga på förlossningen?
  • Kristyr
    Stormis skrev 2009-11-25 19:56:39 följande:
    Jag är 165 cm, ca 58 kr (i vanliga fall). Har en i S, hade nog helst haft en M, men jag har inte provat större.
    fick experthjälp hon ramlade in här precis i rättan tid
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2009-11-25 19:57:56 följande:
    japp ligger på förlossningen...de pratade om att jag skulle få ett annat rum förut men hittils har inget hänt...*ASG* tänkte inte ens på den kopplingen med playboy men nu när du säger det så
    åh hoppas du kan får rum på nån BB-avdelningen eller liknande. Slipper du ligga och lyssna på alla skrikande kvinnor..
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-26 12:01:26 följande:

Men ååååååååååå va fiiiiiiiina Molosar!!!  Å inte ett smack ska man handla  Kaninbabytröja va ju helt underbar, jädrans att man inte har nån baby att klä på
    ja visst var den fiiiiiiiiiiiiin!

Hoppas nån annan med får in de plus nått mer jag vill ha...
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-26 12:07:51 följande:

Helt uuuunderbara färger!!! Hoppas det kommer i suit, då ska lillkusinen få en sån av moster

Ja om det kommer en suit kanske magen kan får en sån...
  • Kristyr
    Mitt livs lycka skrev 2009-11-26 12:11:43 följande:
    Jo, det tyckte jag! Om jag haft en liten tjej hade hon definitivt fått kaninerna!
    min pojk ska få ninerna!
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2009-11-26 12:14:35 följande:
    suit finns :)

åhhhh fast jag kan nog vänta med att köpa en sån för pluttestorlekar brukar ju vara kvar till rea nästan..
    Mitt livs lycka skrev 2009-11-26 12:14:48 följande:
    ja, den var iofs lite uni! Men jag kommer nog satsa på hajar, robotar och ev. akvarium (måste bara se det först! ).
    jag kör superuni nu Pappan köpte en rosa vällingflaska till sonen häromdagen
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2009-11-26 12:17:15 följande:
    Pappan köpte en rosa vällingflaska till sonen häromdagen
    han tror att magen är en flicka..
  • Kristyr

ninklänning.. fiiin.. men inte nått för mig..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15