Inlägg från: Jes sica |Visa alla inlägg
  • Jes sica

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Plummy skrev 2009-11-11 10:09:25 följande:
    En liten fråga på morgonkvisten Vilken är största stl. på mulitflower klänningen?
    Vi har den i både 116 122 och 128, vet dock inte om det finns större än 128.
  • Jes sica
    lillronya skrev 2009-11-12 18:11:19 följande:
    De hade inte släppt på det häromdagen när jag ringde till sjukhuset iaf. Vi vill vaccinera Emilio pga astman, men får inte. Hej i tråden förrresten
    Men om han har astma tillhör han väl en riskgrupp och borde få vaccineras? Kompisens 1,5 åring fick vaccineras.
  • Jes sica

Tjejer undrar en sak över den här svinisen.
    hur skulle ni gjort. Jag har tänkt att jag och mannen och Linnea ska vaccinera oss nästa vecka Kevin får ju inte så jag funderar över om jag ska ha honom hemma fråndagis helt och hållet nu ett tag? Jag har den möjligheten då jag jobbar kvällar o helger mest

• Jes sica
    nikki2006 skrev 2009-11-12 18:20:42 följande:
    Hade det variit jag och jag hade haft möjligheten så hade jag nog stannat hemma med dem. Lite mindre risk då ju
    Funderar starkt på det.
  • Jes sica
    lillronya skrev 2009-11-12 18:26:07 följande:
    Var finns det nån fakta om att de sänkt åldersgränsen?
    Vill oxå veta
  • Jes sica

Här ska alla få vaccineras i nästa vecka. Känns som att köerna kommer att vara gigantiska!!

• Jes sica
    Tjollabolla skrev 2009-11-16 10:28:10 följande:
    Är det ingen som har något fint flicknamn på lager?  Vi har lillasyster-namnbrist här hemma!
    ¨
    Får vi nån gång en tjej blir det Alicia, Lovisa eller Lilly
  • Jes sica

Hej flickor! Idag börjar äntligen vaccinationen av småbarn här på bvc. Ska bli så skönt att Kevin och Linnea blir vacc nu

• Jes sica

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 15:25:36 följande:

Ja han kommer nog inte resa den närmaste tiden, han är rätt orolig och håller sig i sthlm hela tiden nära hem..Tack snälla! Vi tar oss igenom detta åxå
    Men vad har hänt??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15