Vi som shoppar danska barnkläder del 15
Idag fick Damien ett födelsedagskort och 150 kr från min kära storasyster - han fyllde år 13 september, inget hört från henne innan... vi har god kontakt som ni förstår. ![]()
Idag fick Damien ett födelsedagskort och 150 kr från min kära storasyster - han fyllde år 13 september, inget hört från henne innan... vi har god kontakt som ni förstår. ![]()
Hej tjejer! Allt väl?
Vi latar oss idag allihop, Damien har inte sovit men hans föräldrar har tagit tur inne i sovrummet, vi är dödsströtta.
D kommer förhoppningsvis vara vaken nu så att han somnar tidigt ikväll - problemet är bara att det är jag som ska upp med honom imorgon bitti.
Såg att poppilopp hade 20% rea nu, men det är för lite för mig, jag vill ha storrea. ![]()
Kikar in o tjyvläser lite.
Idag har jag haft massa förvärkar som gör ont så jag ligger lågt - sitter mest i soffan.
Hej tjejer, allt väl?
Jag är himla trött och svullen, är så trött på att vara gravid. Fått paket från T som ska hämtas ut, det är väl någon fin Molo jag köpt... 
ska vila lite men kikar nog in igen senare, tjuvläste lite bara medan maken leker med sonen.