Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Kristyr skrev 2009-10-11 11:47:13 följande:
    jag vill ha men gubben är tveksam. Men då kan man undra vem är det som ska gå ut och gå med båda samtigt när den ena är pytte. Inte är det han??!!
    haha nej exakt! Näe, för ett år sen hade jag absolut köpt syskonvagn. Men nu blir han ju 3 i februari och det känns så onödigt även om det säkert är smidigt ibland. Men en 2 åring orkar ju inte gå/stå hela tiden. Dessutom kanske han vill sova i vagnen? Det gör aldrig Milo... När ska ni ha?
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Kristyr skrev 2009-10-11 11:53:41 följande:
    Han sover i vagnen nu och lär nog göra det i vår med. Maj hoppas jag på.
    Åh grattis! Vilken vecka är du i nu då?

Ja det lär han nog göra då... Jag hade köpt syskonvagn om jag var som er.
  • Tjollabolla
    Kristyr skrev 2009-10-11 11:56:47 följande:
    Smultron> jag råkade bli det. Mannen kom in en olämplig dag i månaden och viftade lite för mkt med kallingarna när han skulle sova.. Då gäller det bara att hitta den bästa syskonvagnen då...*puh* har iof nåååååågra månader på mig.
  • Tjollabolla
    Tejja skrev 2009-10-12 18:55:55 följande:
    Nu är jag sådär OT igen, men nu skickade hon ett nytt mail, efter att jag frågat vadan den sura tonen i hennes mail handlade om. Detta var vad hon skrev:Jo men detta var precis vad som brukar hända med oseriösa köpare...........vet du hur många oseriösa köpare det finns på Tradera?Hoppas du är seriös och inget annat..........har då inte kommit några pengar och du skrev att du satte in dem i morse?Men jag väntar väl in morgondagen får vi se...........mvh XXX
    Men herregud! Allvar?! Liiite trevlig kan man kanske vara...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15