Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-10-23 22:30:59 följande:
    ja det är ju lite det jag funderar på. egentligen är ju vår peugot 307 sw 7 sitsig. Vad skall ni ha för bil?
    De dä lägger jag mig inte i speciellt men tror han tittar på en opel. Det är lite stökigt nu när man måste i och ur me stol hela tiden. Utan kan inte alla åka, även om det inte händer jätteofta och m stol i får jag inte in vagn eller speciellt mycke annat heller* är lite lat oxå *
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma

Lugn och skön morgon här

Här är vi nyss hemkomna från babysim så nu sover tussilago och bara storasyster är hemma för övrigt så det är LUGNT här. {#lang_emotions_tongue_out}

men eftersom vi har biljetter till mora träsk idag så kan det behövas....

( har oxå lyckats stå imot alla erbjudanden hittills)

• stökmamma
    stökmamma skrev 2009-10-24 23:22:39 följande:
    Här kan du slå 2 flugor i en smäll www.margaretha.se/butik/default.asp?gclid=CKz...mina barn har fått varsin pall med namn på och storasystern fick en liten"kista2 m namn och datum i doppresent (bara 2 döpta dock)
    länken blev ju inte som jag trodde, men det finns en avtryckstavla me broderi...
  • stökmamma
    Flock skrev 2009-10-26 10:06:07 följande:
    Jag får nog oxå göra det i fortsättningen.. Jag har väntat en vecka på hennes betalning och igår när jag mailade henne om påminnelse om betalning så upptäcker jag att hon bor i finland..så hon har alltså väntat en vecka på att höra från mig.. Nu mailar hon om coder.. Jag fattar nada    fattar bara att mina staplar när åka neråt
    vilken bank? swedbank hittar du så här

Du hittar ditt IBAN-nummer i internetbanken under Ekonomisk översikt - Konton och lån översikt. Välj aktuellt konto och sedan kontovillkor.

Kom ihåg att även ange Swedbanks BIC/SWIFT-adress SWEDSESS tillsammans med IBAN-numret.

Om du inte har tillgång till internetbanken så kan du räkna ut ditt IBAN-nummer på www.swedbank.se/iban.

Go förmiddag
  • stökmamma
    ängeln83 skrev 2009-10-26 10:08:08 följande:
    ButteNu finns bilder i BT på min trollunge
    åhh, vilken lite tuss {#lang_emotions_heart} och stolt storebror va det ser ut
  • stökmamma

Loppan, kan inte Smilla hjälpa? istället för att ta risken att få det skickat?
    tycker det vore en bättre ide

• stökmamma
    Smultronhjärta skrev 2009-10-26 12:25:49 följande:
    Jo det är klart men datum har släppts på helger förutOavsett så skulle jag ju inte bli direkt ledsen om det blir den 4:e
    ja, men då får dom allt ta och komma med datumet idag... men Dunnis kan inte då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15