Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-12-26 14:27:09 följande:
    Bara att den är snygg. Är oxå sugen, men med en PT så måste jag ju bära den och det vet jag inte om jag vill.Hej förresten!Kom prescis hem med en Molo-overall i moss och svart skalbyxor (lokala butiken)som jag hoppas ska passa nästa år. Värt att chansa på halva priset ju!
    Nej det vill man ju inte... Jag vill kunna fästa den på vagnen...

Halva priset gillar vi
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-12-27 10:40:51 följande:
    God dagens och god fortsättning!Nu har våra gäster åkt och jag har tillgång till datorn igen Hoppas att er jul varit bra. Det har vår. Enda smolket är att Noel fått vattkoppor lagom till julafton. I natt var inte kul, han grinade och kliade stackaren Han har verkligen överallt- rumpan, snoppen, öronen, i hårbotten, ögonen... Skrutten!Shoppar ni något? Jag hoppas på lite bra reor nu. Är lite shoppingsugen
    Åh stackars Noel! Lilla gubben! Hoppas det är snabbt övergående

Jag är oxå shoppingsugen! Fast jag shoppade en hel del igår
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-12-27 11:58:11 följande:
    Stormis skrev 2009-12-27 11:36:04 följande: Tack!Kul och se flera här Damien och Adrian- jag kan inte mer än att le åt dina inköp Tjolla- vad har du köpt då?
    Dels det som finns i bt som jag shoppade på BoR igår och sen fortsatte jag visst handla på nätet när vi kom hem . Kik kid velourisar till Milo och mössa åt bebban från barnlyan och sen blev det ESLs randiga byxor och helikoptertröja från LPL {#lang_emotions_dreamer}

Jag letar efter Katvigs Miniappletröja i 104... Den mörkare blå. Nån som sett??
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-12-27 12:01:53 följande:
    Hoppsan! Du måste ju kunnat göra massa fynd till lillbäsen eftersom de små storlekarna ofta finns kvar.Men BoR börjar inte sin nätrea förrän ikväll va?
    Nej nätrean börjar ikväll tror jag, men vi körde dit igår
    Ja det finns ju en del att shoppa. Men jag vill inte köpa för mkt heller, det ska ju hinnas användas med dom växer ju så himla fort när dom är så små!
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2009-12-27 20:06:53 följande:
    God kväll!  Funderar lite på hur MAT-overallerna är storleksmässigt. Sonen är nu 108 cm. Vilken storlek skulle ni satsa på att ha nu och vilken till nästa vinter? Hur bra är de i förhållande till Molo?
    Godkväll!

Tycker MAT är en underbar overall, den är suverän. Dom är normala i storlek, absolut inte stora. Milo hade 92 förra året och mot slutet var det precis den passade. Så 116 borde du ju ha nu kanskE?
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-12-27 19:12:05 följande:
    Tjolla- är du här? Hur är de lila velourisarna från Molo i storlek? Går det att ta bort rosetterna vid fickorna?
    Här är jag! Har inte hittat några rosetter på dom byxorna Det är snören med dragsko typ.
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-12-27 20:29:14 följande:
    Go kväll!
    Nopes inga rosetter Himlans fina är dom, passar toppen med katvigs lila/gröna tröja. Ska ha det på honom imorgon tänkte jag
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-12-27 20:47:31 följande:
    Miniature Ja imorgon ska jag nog gråta mig till en igångsättning/kejsarsnitt 10 Januari (37+0) om inget hänt innan dess...för några 5 veckor till av detta helvete klarar jag inte av...måste be om kryckor med, kan liksom knappt ta mig fram för både foglossning och svullnaden. Fick köpa ett par stövlar nu så jag hade något att ta på fötterna, 2 nummer större än min normala storlek! Jag hoppas nästan att svullnaden har med min havandeskapsförgiftning att göra...vilket de ju ska kolla imorgon...för är det så så lär de ju vilja ha ut honom snart...men får jag hör IGEN att jag bara ska ta det lugnt och vila o vänta så tror jag att jag bryter ihop...
    Usch o fy!! Jag har med börjat samla vatten, fötterna är som bollar på kvällarna... REDAN!
    Ska på tillväxtul den 8 och sen träffa läkaren den 15 jan för att diskutera förlossningssätt. Tycker det är skitjobbigt att inte veta hur det blir denna gången, sist blev det ju planerat snitt. Man vill ju veta! Har du varit på ngt tillväxtul innan?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15