Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-10-23 16:26:14 följande:
    Hej hopp la in en lite OT-bild i BT men efter 6 timmars slit så måste jag ju få visa upp den lite Incommunicado - Så söööt han är lille Adrian Men du...är det kameran eller är han lite gul?? Tänker på gulsot...han ser ut som Maia gjorde...lite väl solbränd liksom, men det kanske bara är kameran?
    Hej hej

Guuuu vilken fin tårta, herregud så duktig du är
    O tack för världens sötaste klänning, Meja kommer bli såååå fin i den. O gubben som annars aldrig bryr sej om kläder har blivit helt kär i klänningar och rosa så han blev också nöjd
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-10-23 16:33:00 följande:
    Ja men det blir ju lätt mycket klänningar o rosa till henne nu när ni haft en grabb innan, tror det blir så för de flesta Var den jättestor eller kanske man kan hoppas på en bild i bt snart?
    Ojaaa, jag trodde jag skulle köra unisex kläder om jag fick en flicka eftersom jag själv inte är sådär värst flickig men hittills har hon bara haft rosa på sej Antar att Liams gamla turkosa bodys inte kommer bli använda.

Den ser ju inte sådär värst stor ut så jag hoppas hon kan ha den snart o då kommer det absolut bild i BT, måste bara köpa strumpbyxor först.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-23 17:29:39 följande:
    Go eftermiddag! Fick fiiiiiina lila randiga Katvig tröjan i lådan idag, gud så snygga färger!! Men varför gör dom inte leggings???? Bubblis är ställd i dagiskö IGEN, känns helt hemskt ..  Mamma vill inte... Liljan---- Den tårtan blev Bubblis helt gaaaaalen i   " sån tåta vill ja ha nä ja ha kalas, såna dä fina pinpessa hus på den " Jättefin va den, va du e duktig!!!
    Hej hej sötis.

Åååh, den lila ser såå fin ut, är grymt sugen på en liten mini suit i dom färgerna, rackarns att dom ska vara så dyra bara, känns sådär att betala över 300 kr för en suit som bara passar några veckor ju {#lang_emotions_undecided}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej sötfisar{#lang_emotions_kiss}
    Allt bra här inne?
    Saknar er som sjutton men tiden räcker inte riktigt till just nu. Har ju knappt hunnit med nån shopping, men några klänningar till Meja har det blivit

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-10-25 13:55:40 följande:
    hej gumman hur är det med er? sover meja bra? vill se biiilder
    Hej söt.

Det är bara bra med oss. Meja är en super snäll tjeja, sover i princip hela dagarna, fast hon vaknar ganska ofta på nätterna, det blir ungefär 2 timmar mellan matningarna men det funkar kanon bra.

Ah...ska försöka få in lite bilder, hon har ju inte växt i dansk kläderna än ju min lilla plutte fia 
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-10-25 14:03:26 följande:
    åhh men lillpluttan då
    Fast Nanoou suiten i storlek 50 kan hon ha med lite uppvik
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon sötfisar

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Riktigt tråk väder här idag också, Liam börjar redan bli rastlös men vad sjutton ska man hitta på?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Butte

Nu finns bilder i BT på min trollunge

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-10-26 10:12:20 följande:
    SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÖT  rätt lik liam va??
    Ah, hon är grymt lik Liam, speciellt när Liam var i samma ålder.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15