Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-24 14:18:31 följande:
    Japp-tyckte huxflux att vi behövde flera haklappar från Småfolk, och favvoskjortan från NS i repris till i vår,Småfolktröjan med gitarrer... MEN egentligen skulle jag bara ha denna www.funkybaby.se/sturelisaekobodymanga-hjarta...
    Köpte en liten haklapp jag med . Men resten höll jag mig på. Nära dock, men jag gillar inte Småflks babyhalsar så jag skippade *klappar duktigt på huvudet*.
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis

Kikar in

Bubblan, supersöt nin!

Jen, så fin Ava var, speciellt på OT-bilden, helt fantastisk, om än lite opraktiskt kanske? Men vem bryr sig när man är så snygg  

Ronya, stackars M och ninerna. Hoppas inte att flera koolar nu {#lang_emotions_undecided}

• Stormis
    THEA och Grodan skrev 2009-10-25 12:47:30 följande:
    Helloooo, inte så aktiv jusst nu eftersom jag har köpstopp, måste ju spara till salg, blir att ta tag i T idag med
    Fast det gör i princip alla. Tycker att här är så himla dött nu för tiden {#lang_emotions_cry}. Kom tillbaka alla!!! Låt oss "umgås" iaf! Tillsammans är vi starka {#lang_emotions_tongue_out} 
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-10-25 13:01:20 följande:
    Ha ha- jaaa låt oss vara starka att stå emot alla erbjudanden som trillar in på mailen hela tiden
    Just precis så!
    THEA och Grodan skrev 2009-10-25 13:03:52 följande:
    Till Smultron och Stormis: Starka kan vi vara Har avsagt mig alla nyhetsbrev, för sååå stark är jag tyvär inte Speciellt inte som man nu kollar smått, måååste hålla mig, vill inte shoppa så här tidigt
    Oh, avsagt sig nyhetsbrev, det är strongt! Hade aldrig vågat, tänk om man missar nåt sen .
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-10-25 18:23:15 följande:
    Åh men den är ju så fin den turkosa Själv budade jag precis hem klänningen till nästa decemberkort i kalendern som mor/far-mor ska få av tomten www.tradera.com/Helt-ny-pepparkaksklanning-st...
    Ditt nallande (den här gången iaf) var ju lite vänligare än mitt... Men som sagt, denna turkosa har jag suktat lite efter .
    Smultronhjärta skrev 2009-10-25 18:28:47 följande:
    För att fortsätta vara ot..Någon som har/har haft en sådan här och som kanske vill ge mig lite ris och roswww.lekmer.se/leksaker/Babysitter/Fisher-Pric...
    Ha, ha, det var ju en liknande sån som jag var förvånad över att ni inte hade .
    PS Inann du betsäller nåt från nån leksakssida så fråga mig. Tror också att jag vill ha nåt, så kan vi dela på frakten?
    PS2. Er galna zebra finns på Fyndmagasinet här i stan .
    Buttelina skrev 2009-10-25 18:26:19 följande:
    jaa tom 3 st har ju gjort det . och en tjej i usa har grymma nervskador och kan inte gå normalt längre. typ 20 år gammal nä fyyy vad svårt
    Men betänk hur många som tagit vaccinet utan problem OCH som räddats av det. Tyvärr kommer vi ju aldrig få veta hur många som INTE insjuknat pga vaccinet. För mig var det inga tveksamheter. Vi måste hjälpas åt att skydda de svaga .
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-10-25 19:38:58 följande:
    Stormis: Ska jag beställa så hojtar jag och nu har du inget val!! K vill ju ha,behöver,borde få en galen zebra av tomten Det viskade hon till mig
    Fast Otto har hotat med skiljsmässa då . Men "bra" pris, 699 kr!

Åh, attans vad jag MÅSTE lära mig att läsa genom mina inlägg innan jag postar dem så att ni slipper alla mina ständiga stavfel *bannar mig själv*.
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-10-25 19:50:22 följande:
    Ha ha- han tyckte inte om den lika mkt som K då alltså Och ja, bättre pris är Toys iaf,jag köpte vår för 350 spänn på Maxi så det känns ju som om 699 är normalt normalprisStoffe visste nog inte vad jag släpade hem den gången zebran åkte med när jag ändå köpte FP stolen,han är ju inte direkt överförtjust i denna mojäng
    Fast då är ju priset kass {#lang_emotions_undecided} och det betyder lättare att stå emot. För 350 hade det varit en annan sak. trodde att den också låg runt lusentappen {#lang_emotions_surprised}. Så Karla får slåss med Max om hans
    ¢¾¢¾¢¾ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ¢¾¢¾¢¾
  • Stormis
    JsN skrev 2009-10-25 20:18:53 följande:
    Nä, blått är bara trist (och för pojkigt) Lila är bara inte fint. Eller det kan det vara på andra, men inte om jag får välja. (Min mamma gillar lilaoch vi är "ganska" lika därför är det rätt kul att vi har nästan samma oddmolly kofta, men hon har lila band och jag rosa)
    "Ganska lika" -  på håll ser man ju inte ens skillnad .
    Läser ikapp lite - har du fått svar på lurvfärgerna? Jag är lite kass på pojk, men iaf var alla utan luva och jag minns:
    Rosa med gult
    Lila med turkos
    Turkos med grönt
    Turkos med rött
    Fanns dock många fler, tänker efter {#lang_emotions_cool}.

Och du LILA ÄR ASAFINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Stormis
    JsN skrev 2009-10-25 20:50:15 följande:
    Allvarligt tjejer, är det någon chans att jag hittar brun mololurv på salgen eller ska jag köpa nu?
    Alltså, vill du verkligen ha en brun kanske man inte ska våga chansa. Men om man vill ha en lurv och kan tänka sig lite olika färger beroende på vad man hittar så kan man nog vänta. Men det blev väldigt utplockat på lurvar i våras. Sen vet vi ju visserligen inte om de har sprat dem tills nu {#lang_emotions_undecided}.
    malinkaunitz skrev 2009-10-25 20:53:13 följande:
    Bara lite nyfiken men vilken zebra pratar ni om? :P Jag ska köpa en zebra till A från FP i julklapp men här kostar den 1095 :O
    Typ som en sån där tjur som galna sydstatare rider på lokala pubar i Texas, fast i plastig FP-edition; man kan hoppa eller snurra på den samtidigt som den blinkar och låter hysteriskt. Alla barns dröm, varje förälders mardröm
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15