Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Helle skrev 2009-10-12 20:12:46 följande:
    Jo men det finns ju en knapp som heter spara och en som heter spara och stäng, eller hur menar du?Liljan: mysigt att få se bebbe imorgon.
    Ja men båda dom är gråfärgade och går inte att välja!

Blir knäpp snart! Ska man inte kunna ändra i annonsen?! Jag har laggt alla mina Köp Nu på reservationspriset så kan jag inte ändra får jag göra om allt
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2009-10-12 20:21:51 följande:
    Då vet jag inte, men det ska gå att ändra. Jag brukar alltid göra mina annonser och sen gå in och fixa portot samt ändra eventuella stavfel. Mycket skumt. Blir det så på vilken du än tar?
    Nu löste jag det! Men jag fick lura programmet genom att göra lite mellanslag i texten, jag kunde inte bara gå in och ändra Köp nu {#lang_emotions_surprised}. Skumt!!
  • Tjollabolla

Åhh idag fick vi veta att det nu är bestämt att det ska bli Allmän förskola från 3 år nästa år! Vilket betyder att från sommaren behöver vi inte betala för att ha Milo på förskolan 15 timmar, så vi kommer inte säga upp platsen. Så jääkla skööönt o slippa tänka på det!!

php4miuga.png

• Tjollabolla

Godmorgon! Fyy vad trött jag är idag, trots att jag sovit som en stock inatt. Å KALLT är här, 17 grader! Dax att sätta på värmen tror jag minsann....

• Tjollabolla

Hej hopp!

Har en fråga om PROlistern. Jag skulle ladda upp 10 auktioner igår, 5 blev uppladdade och dom andra avbröts. Brukar det vara så? Jag har ju använt den manuella uppladdningen innan, den känns nästan lättare. Men det är skönt att slippa sitta och göra det på kvällarna!
    Ska jag ta bort dom 5 som blev uppladdade och försöka lägga upp dom andra ikväll?

• Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 16:36:13 följande:
    Tycker jag att du ska göra..Fick du besked om att de hade avbrutits eller avbröt du själv uppladdningen?
    Det stod ngt om att nån bild inte kunde laddas upp och att tiden var ute... Jag testar ikväll igen! Har såå mkt som ska ut... *suck* Men jag tänker MOLO MOLO MOLO hela tiden
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 16:40:45 följande:
    Grön 98, grå army,sand,xl,raw red är de jag kommer ihåg just nuJa just nu får alla för stora kläder plats i en L Å D A- förvisso en stor men ändå Dock är hela mitt Traderarum översvämmat Usch ja, jag laddar även pro med småkläder också- allt som vi inte kommer hinna använda. Blir ju några suits
    Åhh... I pyttezize?! Du har inte typ... Änglarna att sälja
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 16:55:21 följande:
    Ingen rad i listan som var röd när du färgade upp? För isf kan det vara det..
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! SÄG till innan den åker ut SNÄLLA! Hmm fast jag vågar nog inte köpa förrän efter fredag isf... Du kanske kan hålla den lite till mig {#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_flower}
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 16:59:31 följande:
    Ja oroa dig inte-nästa pro som ska ut är inte pyttestorlekarna

Vi ska ju på nytt UL på fredag då dom inte fick nån bra bild av hjärtat sist. Är mer än lite nervös! Hoppas allt är bra och att den lille vill visa upp sig ordentligt nu med
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 17:06:50 följande:
    Det var ju en trolig snippa sist väl? Jag känner på mig att det är en Mira även på fredag
    Japp, dom trodde det Vi får väl se!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15