Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-10-12 14:04:55 följande:
    Hej! Kollade nu och du har inte betalat . Kram
    haha *gravidsnurrig* sorry
    Smultronhjärta skrev 2009-10-12 14:04:53 följande:
    Anade att du låg i buskarna Hade duktigt högt maxbud just därför men jag noterar att du står i kö
    Hihi ja jag älskar ju dom {#lang_emotions_heart} har jacka i 68 och overall i 74 liggandes...de är duktigt små i storleken så 74 lär säkert passa Lova snart redan.
  • Zvartaliljan
    Linastrumpan skrev 2009-10-12 18:11:40 följande:
    Hej på er. Finns det någon med erfarenhet av småfolks stickade vantar/mössor??? Vann dessa idag och undrar om någon vet om de är små eller stora i storleken??? Med det priset var jag tvungen att chansa www.tradera.com/Sot-mossa-med-tillhorande-van...
    De är suuuupersmå i storleken...iaf mössorna. Maia kunde inte ha 86/92 förra året, o då hade hon bara runt 44-46cm runt huvudet. Om jag skulle köpa en till henne nu när hon har 48cm runt huvudet så skulle jag köpa 122/128!
  • Zvartaliljan
    Linastrumpan skrev 2009-10-12 18:30:57 följande:
    Ojj då....då passar detta en nyfödd då Tack för info, den får åka tillbaka till T igen!
    ja lägg du ut det o bara skicka hit det
    Fast det står ju ingen storlek i auktionen, kanske hon lagt den fel så det är en annan storlek än 62/68
  • Zvartaliljan
    Linastrumpan skrev 2009-10-12 18:38:27 följande:
    Liljan o Loppan: ja min förhoppning är att det är fel storlek, verkar ju vara en nybörjare så man kan ju alltid hoppas.... Finns/fanns de i 62/68? Om det inte passar min dotter kan det få flytta hem till dig
    jo jag tror de fanns i 62/68. Jag får veta om det är en tös som gömmer sig därinne imorgon o i så fall vill jag absolut ha det
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2009-10-12 19:13:17 följande:
    Godkväll sötnosar. Smiter in en runda i väntan på att Liam ska somna, tror dock han håller igång några timmar till. Imorgon ska jag till jobbet och plocka ur mitt skåp, känns lite halv konstigt att redan sluta, jag var ju iaf inställd på några veckor till. Men men, doktorn skrev VILA med stora bokstäver på min lapp så det är väl bara att lyda
    vilken v. är du i nu?
    Jag fick besked idag att jag är sjukskriven minst resten av graviditeten...känns ju mindre skoj Men jag smygjobbar ju ändå...annars skulle det inte gå. O så är jag alldeles för rastlös för att lyssna på farbror doktorn {#lang_emotions_sealed} Hittar på saker hela tiden som jag måste göra...pallar verkligen inte att bara vila hela dagarna! Sen får man ont som f*n bara för att man inte lyssnar o tar det lugnt...dum är man...men mitt psyke mår verkligen inte bra av ständig vila...jag blir jättedeprimerad i så fall. Så pest eller kolera typ...hoppas på att bli lite uppiggad imorgon då vi ska tjuvkika på vem som gömmer sig därinne
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2009-10-12 20:16:51 följande:
    Grattis, den är såååå fin
    har en grön med orange kantband och grodor i luvan i strl.56 här hemma Den är sååå pytteliten! Så jag ville bunkra med en rosa i 62 också...56 i den gröna var som halva molon i 62!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15