Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-10-10 08:48:31 följande:
    Ja det är dom verkligen, den jag köpte till Milo 104 är lika stor som hans 98or... Godmorgon!
    ja jag provade ju 110 på lillebror och det såg inte alls knasigt ut {#lang_emotions_surprised}
    na96gen skrev 2009-10-10 08:48:43 följande:
    buttelina: oj nä det visste jag inte. Så då kanske 128 kan vara bra då ...
    ja det tycker jag nog jag kan ha en 116 till min 1meter långa dotter som är nyss fyllda 4 år utan att det ser dumt ut!!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    na96gen skrev 2009-10-10 09:01:19 följande:
    vad trevligt, då får jag satsa på en sådan Bara gubben som kommer protestera ingen som sett den på erbjudnade eller rea ?ha en bra dag
    vet tyvärr inget erbjudande nu! klagar din gubbe så berätta att butte har 10 lurvar
    ängeln83 skrev 2009-10-10 09:04:57 följande:
    Morning flickor
    godmorgon
  • Buttelina
    Preggi skrev 2009-10-10 11:59:19 följande:
    Så var det med M med. Den graviditen kändes typ hälften så lång som med P. Förutom sista månaden som var en pina.. Då kanske den här bebisen vill komma tidigare den med? Måste nog försöka övertala min man till en till...
    åhh jag med!! är grymt bebis sugen
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-10-10 12:07:26 följande:
    Klart Butte ska ha bebis, o du brukar ju vara duktig på att få som du vill ju
    hehe jaa jag brukar ju det
    Preggi skrev 2009-10-10 12:07:39 följande:
    Lättare sagt än gjort.. Jag gör mitt bästa.. Försöker muta men det går inte så bra.. Hur går det med din man då? Börjar han vilja ha en till han med? Jag skulle så gärna vilja köpa en massa små suits...
    nää han är inte alls med på en till han tycker två är lagom, men vad vet han likosm shoppa minisuits?? jag har redan börjat
    Tjollabolla skrev 2009-10-10 12:08:17 följande:
    Nä men, vad har hänt? Hoppas ni mår bra iaf Hmm jag tror nog på en grabb! En MiniLiam
    jag tror med på en grabb till ängeln och en tös till dig
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-10-10 12:18:15 följande:
    Tror dom flesta tänker på, får dessutom hela tiden höra att jag är en typiskt pojk mamma, inte för att jag vet hurdan man är då Mjaaa...vi är väl sådär eniga om namn, det enda pojk namnet vi kommer på är Melvin, flicknamn så tycker jag Meja el. Nova och gubben håller fast vid Wilma, som jag inte gillar alls.Har ni några namn?Ni skulle på köns ul va?Ja fyyy, det är verkligen hemskt, hoppas verkligen att dom är snälla och att dom inte spridit sej.
    hoppas inte knutorna är nått farligt!! min mamma har opererat knutor i bröstn huum 4ggr tror jag.. aldrig varit någon fara håller tumsen att det är samma för svärmor
  • Buttelina
    Preggi skrev 2009-10-10 12:23:24 följande:
    haha! Har du redan börjat shoppa minisuits? Vet din gubbe om det? Jag gillar namnet Wilma, det tror jag att vi skulle ta till vår tredje om vi får en tjej till... Tycker att det är mkt lättare med killnamn.. Men det lär vi ju aldrig få några ändå... Vi har rätt dåliga odds för det..
    hehe han vet om att jag köpt en plastisock sovpåse, när jag visade den för honom i somras så trodde han en sekund att jag var gravid trodde han skulle döö

men sen för nån vecka sen köpte jag en bambisuit på t, en helt ny
  • Buttelina
    trunken81 skrev 2009-10-11 09:25:59 följande:
    Hej Hej :)
    hej {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    jompa skrev 2009-10-11 09:29:17 följande:
    God morgon
    trunken81 skrev 2009-10-11 09:28:38 följande:
    Det har inte kommit några datum för molos lagersalg än va? den kommer vara nån gång i november eller?
    godmorgon jompa

truken, nä inget datum än

Snart kommer det bild i bildis på isabels BÄSTA födelsedagspresent ungen är i extas
  • Buttelina
    trunken81 skrev 2009-10-11 09:41:23 följande:
    Fyller hon år idag?
    i fredags
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15