• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Bubblan: Vilken sötis!!!!!!

De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock

God morgon!

Jag skulle behöva lite hjälp. Fick detta på mailen nyss "din bankens BIC/SWIFT code och kontonr. IBAN code att jag kan betala"... Var hittar jag de koderna och vad är det för något???
    Hoppas någon kan hjälpa mig

• Flock
    FL Lisa skrev 2009-10-26 10:02:14 följande:
    kan tyvärr inte heller något om sånt där. Jag har klickat i att jag bara godkänner köpare från sverige så slipper jag sånt krångel
    Jag får nog oxå göra det i fortsättningen.. Jag har väntat en vecka på hennes betalning och igår när jag mailade henne om påminnelse om betalning så upptäcker jag att hon bor i finland..så hon har alltså väntat en vecka på att höra från mig.. Nu mailar hon om coder.. Jag fattar nada    fattar bara att mina staplar när åka neråt
  • Flock
    Buttelina skrev 2009-10-26 10:04:30 följande:
    logga in på din bank och kolla på ditt konto. där uppe brukar iban och swift finnas. annars får du ringa din bank.
    Tack!
  • Flock
    stökmamma skrev 2009-10-26 10:10:35 följande:
    vilken bank? swedbank hittar du så här Du hittar ditt IBAN-nummer i internetbanken under Ekonomisk översikt - Konton och lån översikt. Välj aktuellt konto och sedan kontovillkor. Kom ihåg att även ange Swedbanks BIC/SWIFT-adress SWEDSESS tillsammans med IBAN-numret. Om du inte har tillgång till internetbanken så kan du räkna ut ditt IBAN-nummer på www.swedbank.se/iban. Go förmiddag
    Åh, tack!!!!
    Nu har jag mailat henne uppgifter så hoppas vi kan avsluta affären snarast!
  • Flock
    SmillaMilla skrev 2009-10-26 10:47:17 följande:
    Vill du ha hjälp? Jag har ett finskt konto (eftersom jag bor på åland). Gillar inte att ni inte godkänner köpare från Finland. Jag vill ju coskå shoppa Kanske skall tillägga att det inte är jag som köpt från dig
    Vad gullig du är!

Jag hoppas att jag har klurat ut rätt nu men annars säger jag till
  • Flock
    JsN skrev 2009-10-26 12:12:05 följande:
    Lillronya, efter att ha klämt och kännt på flera skalbyxor så har jag bestämt mig för att inte ens prova något annat än Nanook som vi har nu. Funkar året om och istället för galon, tål torktumlare och värmeskåp och har enligt andras erfarenhet en bra slitagetålighet. VAd kostar POPs?
    Kom precis in från ett ösregn och godisburken är helt torr under pop skaloverall. Riktigt, riktigt nöjd är jag med de köpet!!
    Tack, ronja för bästaste köptipset!!
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-10-26 12:40:25 följande:

Ja och kallare och kallare blir det att sitta och köa.
    Molo: Fram med datumet NU!!!
  • Flock
    THEA och Grodan skrev 2009-10-26 13:01:28 följande:
    Förra hösten kom mailet 29/10 och salgen startade onsdagen den 5/11.......så då dimper väl mailet ner på Fredag Tack för alla kramar tjejer
    Beklagar verkligen. Stor kram till dig/er!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15