Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

God morgon ser att ni i ska köpa regnbågsoveraller till er själva hela högen. Nice!

1 2 dar nu har jag ledigt för att vila, imorgon ska jag se om bebis fortfarande ligger i säte (det gör han) och sen ska vi till BVC med Damien för en extrakontroll vi bestämde för ett halvårsedan. 

De tyckte hans huvud var litet för ett år sedan sedan ahr de mätt o mät, det är inte litet men de hade mät fel en gång. Ha har inget stort huvud precis heller förstås. Men efter det vil de känna sig säkra, mätningar är svåra och olika personer har mätt. SDånt är ju viktigt så vi låter dem självklart hålla på.

stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    jojoa75 skrev 2009-10-13 10:23:44 följande:
    jag har inte shoppat så mkt till barnen, nu när det kommer lite erbjudande så har det slunkit ner nåt lite här o var Röd kikkid plyschklänning, röd ns fleece o hoodklänning tex
    åh nice!

Godnatt!
  • Damien och Adrian
    SmillaMilla skrev 2009-10-13 10:40:40 följande:
    Hej hejMOLOS vintervantar stl M vad är det?
    1 år ca tycker jag, de är små.
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-10-13 11:01:13 följande:
    Jag säget tvärtemot och tycker dom är stooora Nelly som är 5 snart har M i sina
    är de nya? gamla molovantar är små och trånga. *envisas*
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-10-13 11:13:48 följande:
    det har lillebror och isabel med
    nya vantar med andra ord. jag har köpt mest på T, nya vantar men gamla modeller och de var verkligen himla små, både S o M.
  • Damien och Adrian
    Helle skrev 2009-10-13 11:09:29 följande:
    Åhh, måste ut på stan en sväng och försöka hitta födelsedagspresent till mannen, men har inga uppslag alls. Förslag?
    upplevelse? konsert eller teater tillsammans, eller gokart, rally, ballongfärd om han är mer machokille. En weekendresa?
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-10-13 11:23:42 följande:
    nepp gamla två år gamla. regnbågar båda
    ok, jag hade enfärgade svarta och blå - de var skitsmå.
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 11:28:59 följande:
    Jag håller med dig-samtliga Molovantar av äldre årgång har varit här och fått flytta direkt Bökiga och trånga vilket gjorde att Max ratade
    precis!
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-10-13 12:39:30 följande:
    Hallå igen.Tillbaka från tillväxt UL, pyret hade växt på sej rejält på 3 veckor, från 1,7-2,5 kg, så nu är den större än vad Liam var när han föddes (vilket är imorgon). Känns sååå skönt.
    vad härligt! Slappna av nu och njut av deta härliga besked!

Imorgon ska jag till BM för kontroll av sätesläget - han ligger fortfarande på tvären så det blir väl vändning o ev snitt - igen.
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-10-13 13:59:58 följande:
    hahaha nää det känns lite crazy...Ja men det är väl så överlag med molo inget är likadant i stl super irriterande.Nää fixa dax
    ja typiskt Molo och som sagt - irriterande - vi svarar varandra så motsägelsefullt också när någon frågar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15