Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-11-13 23:00:08 följande:
    Ja, jag gillar inte heller hennes spasmer och  inte heller hennes golvmopp på huvudet......Jag har tittat i en sån kaluffs under microskop.....
    hahaha
    och hon hävdar att hon INTE är förutsägbar på scenen!! yä rajt!
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-13 22:59:59 följande:
    godkväll i dag hände det något riktigt otäck min bror hittade sin jobba kompis död i dag  
    men fyy vad otäckt  
  • Fantastiska Skatt
    Greksmurfen skrev 2009-11-13 23:12:27 följande:
    jo... det vill man undvika... e ju inte såååå kul mi tt i natten för det e ju då det e som värst... =S.... men funkar pulmikort å airomir mot krupphostan??
    njä som jag sa sist så om man sätter in pulmicort riktigt tidigt och ger dubbel dos ist. för enkel så kan det ha god effekt - funkar super på O (i komb. m kruppmedicin) men vet inte om astmaläkaren gav mig det tipset just för at han redan medicinerar med pulmicort? Kanske inget de skriver ut annars
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 23:14:15 följande:
    Himla obehagligt.JA, det väcker en he ldel tankar när nära och kära dör.Vi fick också besked om att en kompis till oss dött för inte så länge sen, men via tv4 nyheterna på kvällen, inte så kul.
    men oj, Det måste ha känts
  • Fantastiska Skatt
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 23:34:31 följande:
    JA, men klart jobbigare för hans höggravida fru JA, det får vi verkligen hoppas att den gör.Spec. jobbigt att det kan komma när som liksom JA, inte kul alls.
    Neej, säg att jag missuppfattade nu - fick hans fru också veta det så??
  • Fantastiska Skatt
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 23:44:10 följande:
    Näe, inte hon bara vi.
    Illa det med världen är bra grym...höggravid och mista sin man *ryser*

Nej nu får jag tacka för ikväll, jobbdag imorgonbitti.

Tack för väldigt OT men ack så trevligt sällskap {#lang_emotions_kiss}
  • Fantastiska Skatt
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-13 23:49:19 följande:
    Illa det med världen är bra grym...höggravid och mista sin man *ryser*Nej nu får jag tacka för ikväll, jobbdag imorgonbitti.Tack för väldigt OT men ack så trevligt sällskap
    och då menar jag att det är jg som bara är OT precis hela tiden alltså

natti
  • Fantastiska Skatt
    Tejja skrev 2009-11-16 10:23:45 följande:
    Hej!Här har jag oxå barn hemma. 2 av 3 är hemma idag. Alva har lättare feber och Neah vägrade overall eller överdragsbyxor idag så hon fick stanna hemma istället. Jag ORKAR inte tjaffsa med ungen längre. Hon bara tokskriker och blir helt förstörd om jag ska tvinga på henne kläder. Någon som har ett tips? Jag kan ju inte gärna låta henne gå i tights...Jag känner mig som en usel mamma som känner så här, men Neah har varit hemma sedan i onsdags och jag skulle gärna haft henne på dagis idag.  
    Mitt tips är att faktisgt låta henne gå ut så (om du inte orkar bråken) Jag lessnade på Oliwer och började med : Nähepp, då får du gå utan kläder, det är du som fryser inte jag - Vi har inga sådana bråk längre
  • Fantastiska Skatt
    melizza skrev 2009-11-17 13:57:31 följande:
    ja och det mest knasigaste är ju att det skiljer så mycket i samma storlek.....vissa tröjor i 98/104 passar ännu medans andra är alldeles för korta i både midja och ärmar
    De har ju ändrat modellen och "tyvärr" är vissa tröjor av den "gamla fina tajta" modellen och vissa av den nya lite bredare modellen, därför det kan skilja så har jag märkt.
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-11-17 15:16:50 följande:
    Är det helknäppt att lägga ut en lurvoverall från småfolk på T nu? Eller funkar det?Ingen annons, bara en liten fråga.
    Dom är ju ganska hett eftertraktade så det tror jag funkar toppen!

Härligt att se dig Bubblan {#lang_emotions_heart}
  • Fantastiska Skatt

Näe, jag e helt tom i lilla hôvve nu *away fixa kaffe innan jag kan prata strunt*

• Fantastiska Skatt
    Greksmurfen skrev 2009-11-17 16:13:29 följande:
    hmm snart e det dax att ta å göra sig ordning å maxen ska få på sig sin ralph lauren skorta med kritstrecksrandiga byxor, svart fluga å molo svarta sjärnhängslen till=).. han e såå söt=)-
    Åå du måste fota, det lät som en riktig lite cooling det {#lang_emotions_cool}
    Tejja skrev 2009-11-17 16:11:32 följande:
    Bra jobbat Svea! Kullerbyttor har vi bockat av här, men huvudfotingar är hon inte i närheten av än! 
    Samma här, när brukar de börja rita huvudfotingar? (jo jag vet att det är högst individuellt men anyway) Oliwer vill bara "skriva" just nu
    SmillaMilla skrev 2009-11-17 16:07:57 följande:
    Åhhh måste skryta lite. Svea har i dag gjort kullerbyttor och sitter nu o ritar huvudfoting. Sååå duktig.
    Duttia tjejjan!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15