Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-10-17 09:23:44 följande:
    Grattis till FINASTE overallen ever! Ja, den är som en 98, Milo ska ha sin 92a nu. *löve*Godmorgon! Här fick vi sovmorgon till halv nio. Å nu sitter tokungen och matar hunden med macka på en gaffel
    Tack! *glad*
    Buttelina skrev 2009-10-17 09:24:53 följande:
    hehe ibland bara måste man
    {#lang_emotions_wink}
    Buttelina skrev 2009-10-17 09:26:01 följande:
    den gröna och den orange är nog de finaste molo overallerna som gjorts
    Och regnbågen-07!

Mycket lycklig!! Har fått favvisarna! Regnbåge-07, grön-07 och IdaT lila kottar{#lang_emotions_heart}
    Undras vad maken kommer att säga{#lang_emotions_dreamer}

Tror ni ovanliga print går bra även om det är kortärmat?{#lang_emotions_undecided}
  • Everlonn
    ängeln83 skrev 2009-10-17 15:40:22 följande:
    Här är våran lilla Meja

{#lang_emotions_heart}Grattis till sötnosan!!!{#lang_emotions_heart}

• Everlonn

Så! Nu har jag trixat färdigt med T *skönt* Var ju tvungen att få ut lite efter mitt hklöö idag Men vissa grejer skär lite extra i hjärtat attlägga ut{#lang_emotions_cry} Men overallen är värd det{#lang_emotions_sunny}

• Everlonn
    lillronya skrev 2009-10-17 19:48:54 följande:
    VAd fin!Det var väl ett bra pris?
    jaaa, jättebra! Och fraktfritt med! kanon! Jätteglad{#lang_emotions_sunny}
  • Everlonn
    Preggi skrev 2009-10-17 19:55:19 följande:
    Jag hoppas att jag kommer iväg på salg om det blir någon så jag ska nog spara mina pengar jag med så gott det går.. Kan ju alltid dyka upp nåt som man måste ha iofs..Oj, inte ens varmvatten eller toalett? Jag är imponerad! Det hade jag inte fixat.. Jag behövde faktiskt en egotripp.. Känner mig lite gladare nu.. Vad betyder hklöö?
    Borde inte shoppa, skulle inte shoppa...men gjorde det ändå Det är ett hklööö
  • Everlonn
    Preggi skrev 2009-10-17 20:01:44 följande:
    Aha.. Misstänkte att det var nåt sånt men kände inte till uttrycket.. Det var ju ett jättebra köp, förstår att du inte kunde motstå...
    Preggi skrev 2009-10-17 19:57:38 följande:
    Den är så fin den gröna!! Är så glad att M kunde ha den i år med..
    *älskar* Har velat ha den gröna ett tag men kunde inte riktigt köpa en till när hon hade två overaller innan{#lang_emotions_sealed} Men nu blev det ju kallt så fort och de overallerna är ju fortfarande stooora så då behövde hon en mindre eller hur{#lang_emotions_dreamer} Och så är den sååååå fin!!
    lillronya skrev 2009-10-17 20:01:28 följande:
    Kul med nya tapeter ju! Bra beskrivning där!
  • Everlonn
    Preggi skrev 2009-10-17 20:39:49 följande:
    Klart att hon behöver den gröna! Den är så härligt grön! Tror att hon kommer passar så himla bra i den! Vad har ni för andra overaller?
    Regnbåge-07 och lila idaT med igelkottar Så med den gröna har jag alla mina drömoveraller{#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15