• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Men det var ju själva XXX vad jag alltid slarvar med tangenterna här. Och inte har jag ro att läsa igenom inlägget för att rätta till alla missar innan jag trycker på skicka-knappen!

• Tejja
    SmillaMilla skrev 2009-11-12 09:59:24 följande:
    Ingen kamera på båten, i hamnen, på vikings hittegods eller hos polisen
    Greksmurfen skrev 2009-11-12 10:02:39 följande:
    Tejja... testa att ge henne näsdroppar och aldedon... det e mkt möjligt att det barba är ett tryck i örat som göra tt det gör ont=).... testa så får du se=)
    Ja, det ska jag genast testa! Speciellt i kväll, innan hon går och lägger sig.
    ängeln83 skrev 2009-11-12 10:10:21 följande:
    Morning flickor!Åååh vad jag har sovit inatt, gubben kunde inte sova så han matade Meja inatt, såhär länge har jag inte sovit på flera månader, sköööööönt!Tror jag velat klart ang. lurv overallen till Meja, jag behåller 62:an, testade den på henne igår och den var verkligen super stor så jag tror vi klarar oss med den tills våren.Idag hoppas jag att fina Kik kid jackan kommer i lådan
    Härligt att få sova!
  • Tejja
    Pimm skrev 2009-11-12 10:32:03 följande:
    Hejsan tjejer, det var ett tag sedan jag var inne för jag har haft fullt upp:) Tänkte höra med er som har barn i 2-3 års åldern. Vilken storlek på molo vinteroverall har man då? Milo kommer vara 2½ år då och är normallång. Kan dom ha 98 i årets variant då? Anledningen till min undran är att jag har en ny 86 och den är onödig så funderade jag på att byta den till en större och ha nästa år.
    Neah blev 2 i september och jag har köpt 98 till henne. Fast det är ju inte Molo förstås, det är Stadiums overall. Men jag funderar på att köpa en beggad Molo 98 till ehnne oxå, eftersom att jag är lite osäker på om denna komme ratt räcka vintern ut. jag har en rätt lång tjej.
  • Tejja
    Tejja skrev 2009-11-12 10:49:06 följande:
    Ursäkta alls slarvfel nu igen!
    alls=alla {#lang_emotions_yell}
  • Tejja

Oj då, dödade jag tråden! Inte meningen jöööö! {#lang_emotions_yell}

• Tejja
    Tasha78 skrev 2009-11-12 12:37:27 följande:
    hej, igår pratade vi om dom där build a bear nallarna vill någon som har en sådan höra av sig till mig och förklara lite
    Vi har två! Fast jag var inte med och pratade igår!
  • Tejja
    Tasha78 skrev 2009-11-12 12:37:27 följande:
    hej, igår pratade vi om dom där build a bear nallarna vill någon som har en sådan höra av sig till mig och förklara lite
    Inboxa mi grågorna du har, för jag upptäckte att klockan sprungit iväg och att jag måste åka nu!
  • Tejja
    solouniko skrev 2009-11-13 08:59:13 följande:
    Jag gav upp igår iallafall efter en timmas gråt med pappa, jäkligt dumt egentligen för det blir ju liksom så fel. Pappa blir "the bad guy" när mamma kommer in och "räddar" henne typ. Haha. Men men. Jag orkade inge mer, hon är ju ändå bara snart 8 månader. Hon hinner lära sig att somna med pappa sen
    Vad tråkigt att det inte funkade. Vad sa "pappan" då, när du kom in och tog över nattningen?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15