Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Lalalong skrev 2009-11-08 11:35:28 följande:
    Haha! Ja, jag tyckte hon verkade så otrevlig! Näääää!! Men det blev grönt ljus ju! Då sa min reflex... KÖR! (Ni ska se mig när jag jag ska stänga på jobbet. Då trycker jag igång larmet och kastar mig ut genom dörren och trycker igen den fort som attans!!! Det är lite samma där... man vet ju aldrig hur lång tid det tar innan larmet går... eller ett grönt ljus blir rött igen!) Andra gången hade jag redan hunnit fram en bit innan tjejerna i baksätet gjorde mig uppmärksam på att dörren fortfarande var öppen, så då var bilen rakt under bommen! Den ville jag inte ha i taket.. så jag fick fortsätta köra så vi kom förbi den ju Men jisses vilken uppståndelse Kul var det i alla fall
    Haha...jag förstår. Hade nog gjort detsamma, man vill ju inte ha en bom i skallen
  • Duntoffla

God kväll!

Äntligen hemma igen

Har precis fotat lite och ska snart lägga in bilderna i datorn.

Bubblan ligger tyvärr på sjukhus då hon fått en propp i huvudet

Hon ligger kvar ett par dagar och får behandling men mår bättre nu i alla fall. Hon hälsar så gott till alla.{#lang_emotions_heart}

• Duntoffla
    Tasha78 skrev 2009-11-08 20:28:44 följande:
    nej va hemskt
    ängeln83 skrev 2009-11-08 20:28:29 följande:
    Godkväll Men herregud...när hände detta? *stackarns bubblan* Hälsa till henne en massa om du pratar med henne
    LJ2 skrev 2009-11-08 20:28:03 följande:
    propp?? bara sådär??? :-O
    Vet inte när. Hon var inne på FL imorse och jag sms:ade henne från mässan idag och när jag kollade igen hade hon skrivit att hon låg på sjukhus. Ringde henne nyss men hon skulle vila då.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-11-08 20:29:42 följande:
    Godkväll förresten Kikar in en runda när det äntligen blivit lugnt och tyst i huset. Liam har verkligen testat mammans nerver idag, herregud säger jag bara, hans sista jäkelskap var att gå till kylen och hälla ut 1½ liter mjölk på golvet, fattar ni hur mycket det är när det ska torkas upp från golvet?
    Ja, visst är det konstigt hur mycket det blir när det är utspillt?
  • Duntoffla
    LA Woman skrev 2009-11-08 20:33:06 följande:
    Ännu mer enigt här ja Tack för hjälpen!!!
    Kristyr skrev 2009-11-08 20:31:19 följande:
    vad läskigt
    Milliz skrev 2009-11-08 20:30:53 följande:
    Nä men fy vad hemskt.
    Ja, eller hur? Jag ska absolut hälsa om jag pratar med henne. Stackarn! Sist var det ju lilla Ida som fick vara på sjukhus efter salgen.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-11-08 20:36:13 följande:
    Ha ha, skojar du? Speciellt när man har en super hungrig bebis i famnen också... O för att reta mamman ännu mera så välte Liam skålen med all upptorkad mjölk preciiiiiis när jag nästan torkat upp allt, så det var bara att börja om igen...JAAAAAA idag hade jag lätt kunnat sälja honom
    Han får du nog bra för på Tradera
    Tjollabolla skrev 2009-11-08 20:36:28 följande:
    Men herregud!!! Bara sådär?? Stackars Bubblan, hoppas hon kryar på sig väldigt fort och att det går bra...
    Ja, jag vet inte riktigt vad som hände. SKitläskigt ju!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-11-08 20:54:29 följande:
    han är sjuk har legat isolerad på sjukhuset i två dagar nu. mått väldigt dåligt. det är dock inte svininfluensan. *kramar skatmamman*
    Nämen, sötaste Oliwer! *kramar till Skatten och Skattfamiljen*
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2009-11-08 21:01:46 följande:
    oj vad är det jag ser...flera sjuklingar här. Skickar krya-på-sig-kramar till både skatten och bubbelmamman. Och galet massa snyggt som trillat in i BT senaste dagarna ser jag också. För varje gång någon lägger in en softshell jacka från Molo så blir jag bara mer och mer övertygad om att Alvin verkligen behöver en sån Butte- har du samma kontonummer som du alltid haft? Jag klickade hem snyggaste byxorna på T och tänkte betala dom nu när jag ändå sitter här med bankdosan framför mig men jag får inget mail från tradera
    Ja, jag ångrar lite att jag inte köpte en softshell igår...{#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15