• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-10-09 11:42:52 följande:
    jag skall kolla upp t nej vänner nu bär det av till Annacill och sen skall jag packa upp mitt fina paket jag fick hem idag
    HÄlsa henne
    nikki2006 skrev 2009-10-09 11:44:05 följande:
    jo förrästen ronya, såg du molnklänningarna i bt???
    Japp jag såg och funderar fortfarande. HAr visning den 23dje
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Jes sica

Wiiiie nu shoppade jag hummel softshelljacka till Linnea såå fin! Lite stor nu kanske men perfa till våren .-)

• lillronya
    Jes sica skrev 2009-10-09 11:59:09 följande:
    Wiiiie nu shoppade jag hummel softshelljacka till Linnea såå fin! Lite stor nu kanske men perfa till våren .-)
    Å så fin hon ska bli!
    JAg funderar fortfarande.
  • lillronya
    Everlonn skrev 2009-10-09 12:17:53 följande:
    *glad*Idag kom kaninkbapptröjan och den är jättefin!!
    Vad roligt att den var fin!
  • högbergarna

Hej hej! Läser eran tråd varje dag... skriver dock sällan! Tycker ni har sådan mysig o trevlig stämmning här inne! :) Plus att man får tips om kläder! Innan visste jag inget om danska kläder för barn.. Tyckte inte ens de va snygga! Kan ni tänka er??!
    Hehe.. Men nu e jag totalt såld! Har nu span efter en ESL-tröja i randigt turkos, blått å grönt i stl 98... men de verkar vara slut överallt!? Har gått igenom hela listan av shoppinglänkarna i tråden! Å så e jag grymt kär i småfolk men de tröjor jag gillar är även de slut i stl 98! Typiskt! Är sent ute som vanligt! Har sett shoppingen från de som va på småfolksalg. Vilken dröm!!! Fintfint!!!

• lillronya
    högbergarna skrev 2009-10-09 12:23:59 följande:
    Hej hej! Läser eran tråd varje dag... skriver dock sällan! Tycker ni har sådan mysig o trevlig stämmning här inne! :) Plus att man får tips om kläder! Innan visste jag inget om danska kläder för barn.. Tyckte inte ens de va snygga! Kan ni tänka er??!Hehe.. Men nu e jag totalt såld! Har nu span efter en ESL-tröja i randigt turkos, blått å grönt i stl 98... men de verkar vara slut överallt!? Har gått igenom hela listan av shoppinglänkarna i tråden! Å så e jag grymt kär i småfolk men de tröjor jag gillar är även de slut i stl 98! Typiskt! Är sent ute som vanligt! Har sett shoppingen från de som va på småfolksalg. Vilken dröm!!! Fintfint!!!
    Hej!
    Vad kul att du skriver lite idag då. Fortsätt med det, vetja.

Det är så trist när man inser att man varit för sen på det och kläderna man vill ha är slut.
    Glöm inte att hålla span på tradera. Där tycker jag ofta man kan få tag i det man missat.
  • Jes sica
    lillronya skrev 2009-10-09 12:14:37 följande:
    Å så fin hon ska bli!JAg funderar fortfarande.
    Tkr du ska slå till sååå jäkla fin ju!!
  • högbergarna
    lillronya skrev 2009-10-09 12:28:57 följande:
    Hej!Vad kul att du skriver lite idag då. Fortsätt med det, vetja. Det är så trist när man inser att man varit för sen på det och kläderna man vill ha är slut.Glöm inte att hålla span på tradera. Där tycker jag ofta man kan få tag i det man missat.
    Ja det va väl dags att skriva lite nu! :) Man vill ju inte tränga sig på hur som helst heller! ;)
    Jag spanar på tradera... har dock en viss tendens att lägga saker i minneskorgen o sedan glömma att gå in när det är dags.. PLus att jag inte kan gå in på tradera på jobbet eftersom sidan är spärrad. Nåja. Någon gång ska jag ha tur!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15