Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hmm är jag här får jag höra att jag ska vila ordentligt o gör jag det o alltså inte sitter vid datorn så blir alla oroliga {#lang_emotions_dreamer}
    Men jag tycker ni är gulliga
    Sover mest hela dagarna nu...mitt hb hade idag iaf gått upp till 99 så infusionerna har börjat hjälpa, läkaren tyckte jag hade betydligt mer färg i ansiktet nu bt låg på 138/82 när jag skulle åka hem, så inte så jättebra men inte så högt heller. Så jag är utskriven nu. Och här snöar det så Maia är försvunnen med grannpojken som tog henne i pulken o drog iväg

• Zvartaliljan
    Damien och Adrian skrev 2009-12-15 16:13:39 följande:
    hejsan! Här snöar det med. Tänkte skicka din skidflicka idag!
    har glömt att betala för den! Har du fått sängkläderna? Skickade dom vanligt med posten tyvärr för DHL är lite mer än sambon kan hantera
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-12-15 16:17:54 följande:
    Skönt att vara hemma och att allt är bra! Men det blodtrycket var det väl inget fel på? Tycker det låter bra Hoppas nu lillebror vill stanna inne över nyår iaf...!
    nej det bt är ju på gränsen, över 140/90 så är det ju för högt så detta var precis så jag klarade mig. Men med tanke på att jag hade 166/95 när jag blev inlagd så är det ju ändå en klar förbättring

Ja lillebror SKA stanna över nyår!
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-12-15 16:50:03 följande:
    Vad skönt att det går åt rätt håll Klart att lillebror väntar in 2010...du har väl sagt till honom att göra det
    Jo jag har sagt åt honom, o bara för att jävlas lär han väl antingen ploppa ut på julafton eller mysa kvar därinne till Februari bara för att!!

Fy vilka problem de hade o ta ctg med denna ungen. han boxades bara hela tiden på de där plattorna o vände sig från sida till sida så det blev ingen hjärtkurva alls, bara en massa streck för hans rörelser
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2009-12-15 22:03:33 följande:
    Go kväll, vad händer här då?? Idag fick jag underbar post, röd småfolksfleece och grön moloklänning med sländluva. Tack Malou för klänningen!!!
    blir den bra i storlek tror du? Tycker som sagt att de är ganska små i storlek de där klänningarna...
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-12-15 22:17:52 följande:
    vad har du hoppat?
    Hollys på småvi
    En gymnastikdräkt till Maia som hon faktiskt behövde till gympan, ett par cerise leggings som bara gled med och ett par klöversuits till lillebror, tycker de har så fin passform på smalisar vilket jag ju lär få
  • Zvartaliljan
    solouniko skrev 2009-12-15 22:46:29 följande:
    Ja, det kan ju såklart bero på det. Men hon blir 9 månader imorgon och är fortfarande tandlös Så jag kollar aldrig ens längre efter tänder, haha! Har din fått?
    Maia fick sin första tand vid 11 månader och sen kom alla på en gång liksom, var jättejobbigt! Den sommaren var hemsk...
    Systersonen är 7 månader och har fått sina två första tänder nu, otroligt vad det kan vara olika
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-12-15 22:51:42 följande:
    klart den gör!! jag satt och tänkte på det just nu att den var ju unisex, kanske ska jag handla den till ev kommande bebis om sisådär 4 år
    ja du har råd med några suits nu jag däremot blev genast ganska fattig...
    kan du skicka med dhl/schenker tror du så det blir billigare??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15