Inlägg från: Koocachoo |Visa alla inlägg
  • Koocachoo

Prematurkläder

Om man tänker på mössor.....vad är bäst....sådana man kan knyta eller utan?

• Koocachoo

Jättesnällt att ni är så hjälpsamma!!

Kommer bara att sy i mjuk trikå och som sagt tidigare så gillar jag färger och mönster....så det kommer jag kan garantera att det blir andra färger än ljusblått och ljusrosa....har tyger som ligger i cerist, grönt, turkos, gul....mm...mm...med olika sorters mönster som är jättesnygga o passar små knoddar!!

Hmmmm...cpapmössa för syrgas....ja....du får nog ta o rita mig en bild i så fall för jag har ingen aning om hur du menar

• Koocachoo

Stämmer dessa huvudomfång??

32 - 23 cm

38 - 25,5 cm

44 - 29 cm

Hittar ingenstans någon bra tabell någonstans på huvudomfång. Har gjort ett mönster på mössa jag vill testa o sy!! Men måste veta om omfångena stämmer så jag kan göra klart mönstret.

• Koocachoo

Hittade en bättre sida på growingpeople....dessa stämmer nog bättre:

32 - 22.5 cm

38 - 27 cm

44 - 30 cm

Ibland svarar man på sina egna frågor!! Kan jag äntligen börja sy!!

• Koocachoo

Är det någon som kan länka mig till en bild på cpap mössa?? Hittar ingenstans....

• Koocachoo

Hittat en bild....om det är en mössa som slangarna kan sättas fast på hjässan o sen kan man dra resåren genom på sidorna....eller hur man ska säga....kanske kan fråga min kära moder om hon kan gå förbi där när hon jobbar o få låna en...

• Koocachoo

Tack! Kommer att sy i andra tyg sedan, nu tog jag bara av lite stuvar när jag testsyr första gången (man vet ju aldrig hur det blir....kan ju bli helt galet!!)

Svar på tråden Prematurkläder