• JenLyckan

Konstant trötthet trotts tillräcklig sömn

Har en son på 5 månader hemma, som inte alls är jobbig under dagtid, utan en liten ängel som är bra på att underhålla sig själv. Men jag är verkligen konstant trött.. Visa mornar vaknar jag gråtande för att jag inte orkar gå upp, andra mornar är jag utvilad när jag går upp, men det tar verkligen aldrig mer än 3-4 timmar, så är jag så himla trött igen och redo för att sova.. Detta gäller även när sambon är hemma och kan ta hand om lillen med.
    Känns inte riktigt normalt att ha det såhär.. ?
    Någon som varit med om liknande?
    Eller som kan veta vad felet är?

Orken verkar inte finnas bara, helt enkelt.. :S

• Svar på tråden Konstant trötthet trotts tillräcklig sömn
  • JenLyckan

hb ska vara bra.

vila kan jag göra 2-3 gånger om dagen..

• Delfinen

Jobbigt att du känner dej så trött! :(
    Ammar du fullt?
    Kanske saknar du vätska och näring sedan länge, att du inte ser till att äta och dricka ordentligt när du ammar mkt??
    Kanske oroar du dej mkt så hjärnan går på högvarv?
    Kanske har du spänningar i kroppen som gör dig trött utan att du förstår varför?

Kan vara mycket......

• JenLyckan

ammar inte nånting alls. slutade med detta redan efter 1a dygnet, eftersom jag skulle kommit in i förlossningsdepprission då.. å äter å dricker gör jag som jag ska.

• Delfinen

Då är det nog inte mkt mer att spekulera i :)
    Tycker du ska söka läkare på vårdcentralen direkt för att berätta detta, och säkert har du brist på något som gör dig trött.

JenLyckan skrev 2009-10-07 09:52:18 följande:
    ammar inte nånting alls. slutade med detta redan efter 1a dygnet, eftersom jag skulle kommit in i förlossningsdepprission då.. å äter å dricker gör jag som jag ska.
  • JenLyckan

har en tid halv 12 idag

• Delfinen

Jättebra! Blir intressant att se vad dem säger sen då..! :)

• JenLyckan

läkaren tog mej inte på allvar. han påstod att d va pga min halsbränna..

• lammet

Det är inte så att du känner dig deppig då? Då är man ju ofta trött trots mängder med sömn?

• JenLyckan

kan mycket väl vara så, gråter för ingenting.. kanske bara att jag inte ser de som direkt deppighet eftersom jag är så lycklig över sonen..

lammet skrev 2009-10-07 16:19:48 följande:
    Det är inte så att du känner dig deppig då? Då är man ju ofta trött trots mängder med sömn?
Svar på tråden Konstant trötthet trotts tillräcklig sömn