Inlägg från: Written Fiction |Visa alla inlägg
  • Written Fiction

Vaccination

alla gör som dom vill. Men jag skulle aldrig googla omkring och sedan ta beslut utefter det. Ursäkta mig, men det finns så otroligt mycket SKIT på internet och i media att jag aldrig skulle våga ta ett beslut utan att tala med sakkunniga människor som för mig är verkliga.

• Written Fiction

Emblas mamma skrev 2009-11-03 13:04:28 följande:

Har era övriga familjemedlemmar, syskon, pappa blivit inklassade i riskgrupper till svininfluensan för att ni fått prematurbarn? Kommer troligen att få ännu ett prematurbarn men i vårt län så har de inte tid att vaccinera syskon o pappa förens nästa år. Skulle ju minska smittrisken avsevärt om de oxå blev vaccinerade!
    Vissa län har vaccinerat en förälder samtidigt som barnet. Men jag bor tyvärr inte ett sådant län. Själv väntar jag än på att få komma till. Riktigt drygt faktiskt. Min stora tös får i skolan på fredag, sonen fick redan första veckan vaccinet kom ut så han har haft det ett tag. dock är han ju riskgrupperad pga lungorna inte hans prematura födsel. Dock har jag hört att inneliggande föräldrar till prematura barn får vaccination. Dvs vårdas barnen på sjukhus vaccineras föräldrarna där.
Svar på tråden Vaccination