• kokulan

Indigobarn? Vad är det?

Alla barn födda efter 1995 är idigobarn.

"Det som är karakteristiskt för indigobarnen är att de är självlärda och kan utan problem kopiera sin omgivning exakt eller kommer själv med idéer på hur man kan lösa situationer. Barnen provocerar ofta sin omgivning med sin uppenbara brist på respekt och deras utpräglade gränslöshet. De har exempelvis inte respekt för vuxna människor som inte respekterar sig själva."

auratransformation.se/auraIndigo.htm

Vad säger ni?

• Svar på tråden Indigobarn? Vad är det?
  • Dilong
    kokulan skrev 2009-10-08 00:04:48 följande:
    Alltså, jag har aurafotat mig en gång för massor av år sedan. Min aura var tydligen väldigt indigoblå.
    Troligen var filmrullen gammal. Blå aura tyder annars på att man är besatt.
  • kokulan
    Dilong skrev 2009-10-08 19:31:54 följande:
    Troligen var filmrullen gammal. Blå aura tyder annars på att man är besatt.
    Alltså är alla dessa indigobarn besatta???? Deras aura påstås ju vara idigoblå...
    Det blir bara värre och värre...
  • Dilong
    kokulan skrev 2009-10-08 19:54:42 följande:
    Alltså är alla dessa indigobarn besatta???? Deras aura påstås ju vara idigoblå... Det blir bara värre och värre...
    Jepp, så är det. En del kommer dock från planeten X och har rosa aura.
  • kokulan

Det värsta är ju att de som påstår sig veta att det är på detta viset har fått mänskligheten ta jättekliv i evolutionen på ett årtionde, något som normalt tar miljontals år.
    Jissemej.

• Dilong
    kokulan skrev 2009-10-08 20:08:48 följande:
    Det värsta är ju att de som påstår sig veta att det är på detta viset har fått mänskligheten ta jättekliv i evolutionen på ett årtionde, något som normalt tar miljontals år. Jissemej.
    De flesta här på jorden härstammar från inomjordingarna, och de har funnits i miljarder år.
  • kokulan
    Dilong skrev 2009-10-08 20:16:21 följande:
    De flesta här på jorden härstammar från inomjordingarna, och de har funnits i miljarder år.
    Aldrig hört talas om inomjordingar, menas väl oss födda på planeten jorden eller?

Men i vilket fall har människan ,eller något annat levande heller för den delen tagit något jättekliv i evolutionen på ett endaste årtionde. Det var min poäng.
  • Dilong
    kokulan skrev 2009-10-08 20:55:54 följande:
    Aldrig hört talas om inomjordingar, menas väl oss födda på planeten jorden eller?
    Jo, men de som är födda inuti jorden.

• kokulan
    Dilong skrev 2009-10-08 21:06:17 följande:
    Jo, men de som är födda inuti jorden.

Men du måste skämta. Det är ju värre än jag trodde.
  • Dilong
    kokulan skrev 2009-10-08 21:08:59 följande:
    Men du måste skämta. Det är ju värre än jag trodde.
    Klart jag skämtar, men det var ju du som började.
  • kokulan
    Dilong skrev 2009-10-08 21:42:58 följande:
    Klart jag skämtar, men det var ju du som började.
    När då?
  • Fairy of the Valley
    kokulan skrev 2009-10-12 09:18:41 följande:
    Fairy of the Valley skrev 2009-10-12 08:27:31 följande:
    Inte riktigt samma sak som jag läst om indigobarn, att de inte fanns före 1995 till exempel.
    nej
  • Petrah

finns en bok som heter älskade indigobarn. jag har den och har läst lite i den bla står det en del om ADHD. att de barn som föddes efter -02 TROR jag det va kallas Indigobarn och är lite mediala och har oftast Adhd. nu kan detta blivit lite fel men rätta mig isåfall, orkar inte hämta boken

Wild, Raw and Beautiful
Svar på tråden Indigobarn? Vad är det?