McDonalds- Vad kostar enbart leksaken?
Hej! Just nu har de böcker som leksak till Happy mealen på McDonalds och jag undrar vad det kostar att bara köpa böckerna då vi inte är intresserade av att äta där?
Hej! Just nu har de böcker som leksak till Happy mealen på McDonalds och jag undrar vad det kostar att bara köpa böckerna då vi inte är intresserade av att äta där?
Leone i Västerås skrev 2009-10-08 16:39:37 följande:
fam kaos skrev 2009-10-08 16:59:02 följande:
Det är flera: Ägget, Mulle Meck, I skymningslandet och Sifferboken. Hade inte haft något emot de andra heller. Trodde jag hade missat Ägget nu då jag inte tog mig dit idag men det lät ju positivt att de inte verkade bry sig om ordningen så mycket. Kanske kan man t.o.m köpa alla vid samma tillfälle? Får helt enkelt försöka ta mig dit så snart som möjligt och fråga.
Den tyckte jag verkade ganska tråkig också, då struntar jag definitivt i den. I skymningslandet ska de egentligen inte ha förrän om två veckor, men det verkar ju som sagt var vara lite sisådär med det.
fam kaos skrev 2009-10-08 20:25:19 följande:
Happy meal kostar 32kr beroende på vad du väljer att ha i den.
Räkna inte med att få den bok du önskar eftersom att de också kan ta slut eftersom att nästan alla kommer och ska byta. Då blir det till slut endast en sorts bok kvar och då får man vara nöjd. Men fråga kan man alltid göra..
Hejsan
Jag jobbar på Mcdonalds o just nu då vi har böckerna så får vi inte sälja dom separat, varför vet jag inte heller !! Hade vi fått göra det så skulle den ha gått loss på ca 20:- de gör alla HM-leksaker . Fast det kanske inte gäller alla donken dock :) Du kan alltid gå in o fråga, annars kostar ett HM ca 32:- !!
Om ett McD har kvar böckerna som såldes veckan innan till exempel så får personalen ge ut de böckerna tills de tar slut i restaurangens lager. Om du som gäst hellre vill ha en annan bok, så är det bara att säga till så får du byta! Det ska inte vara något problem!:)
Detta gäller alla leksakerna.
Om du ringer kundservice (McSvar) så får du köpa leksakena separat och väljer då själv på inbetalningskortet hur mycket du vill betala. Dessa pengar skänks till Ronald McDonalds barnfond.