ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig
jag har bara läst från ts. Jag har själv adhd och har nu fått mig en son som nu är 6 månader. Jag vet ju att det är ärftligt och att det är lättare för pojkar att få det. Hur har ni det där hemma?
jag har bara läst från ts. Jag har själv adhd och har nu fått mig en son som nu är 6 månader. Jag vet ju att det är ärftligt och att det är lättare för pojkar att få det. Hur har ni det där hemma?
ja det vet jag .. haha . oki då förstod jag rätt.. Jag har det oxå.. och har levt med det i 29 år. jag älskar energin man får utav det haha.. för utan min energi är jag ju int ejag! Men jag undrar hur man ska hantera en liten pojke som får det. jag har ju aldrig haft de där agg utbrotten som man kan få.
Jag har mest dåligt koncentrationsförmåga, går vilse jämt. säger ngn åt mig att göra ngt, kan jag inte göra det .. inte när de säger att jag måste.. Ja o lite sånt.. energin är bra.. förutom när man ska sova .. men då tar jag mig en morron promenad och träning på dagen så blir det bra.
Sen undrar jag.. jag är ju en stress person.. händer saker hela tiden.. kan jag stressa upp min bebis